Welke klassementmannen komen in aanmerking? Pogi, Vingegaard, Bardet, Meintjes en Gaudu heb je al. Mas, Yates, Vlasov en Pidcock zijn niet haalbaar met 1 transfer. Blijft nog Quintana (7m) of Thomas (8m) over. Beide enkel mogelijk als je Philipsen eruit haalt. In dat geval zou ik voor Thomas kiezen.Moet je zelf maar even uitrekenen ofdat de punten voor een 3e plaats in het AK van Thomas (240) + eventuele ritpunten van Thomas (45?) opwegen tegen 2e plaats groene truipunten Philipsen (75) + eventuele ritpunten van de laatste rit (80?) + 8 punten. Dat is een verschil van ongeveer 120 punten netto voor je laatste transfer.
Als je dit vergelijkt met een rechtstreekse transfer van Guerreiro (0 punten) naar Powless (op dit moment 13e in het AK + 3e in berg klassement) = 135 punten netto voor je laatste transfer + eventuele ritpunten die hij nog haalt.
Ik bedoelde dat ik een klassementsman die ik nu al heb zou vervangen door een sprinter, my bad, was niet duidelijk geformuleerd van mij, was dus van plan op een sprinter in te brengen omdat ik dacht dat het niet meer de moeite was om Thomas nog zo laat in te brengen maar na jouw uitleg gelezen te hebben lijkt thomas wel de beste optie, wist niet dat je zóveel punten kreeg voor eindklassering, thanks voor de duidelijke uitleg man!
Welke klassementmannen komen in aanmerking? Pogi, Vingegaard, Bardet, Meintjes en Gaudu heb je al. Mas, Yates, Vlasov en Pidcock zijn niet haalbaar met 1 transfer. Blijft nog Quintana (7m) of Thomas (8m) over. Beide enkel mogelijk als je Philipsen eruit haalt. In dat geval zou ik voor Thomas kiezen. Moet je zelf maar even uitrekenen ofdat de punten voor een 3e plaats in het AK van Thomas (240) + eventuele ritpunten van Thomas (45?) opwegen tegen 2e plaats groene truipunten Philipsen (75) + eventuele ritpunten van de laatste rit (80?) + 8 punten. Dat is een verschil van ongeveer 120 punten netto voor je laatste transfer.
Als je dit vergelijkt met een rechtstreekse transfer van Guerreiro (0 punten) naar Powless (op dit moment 13e in het AK + 3e in berg klassement) = 135 punten netto voor je laatste transfer + eventuele ritpunten die hij nog haalt.