Graag jullie mening over het team en de 'gewaagde' transferpolitiek (cfr. corona, valpartijen...). Na rit 8 VDP <--> Vingegaard Na rit 5 Pedersen <--> Vlasov (+2M, voorlopig over) Na rit 5 Philipsen <--> O'Connor
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
8 opmerkingen
bottom of page
Ik zou Philipsen niet transfereren, met maar 1 sprinter naar Parijs gaan is toch wat weinig.
Prima team.
Misschien kan je wachten tot na rit 7 voor de transfers. Pittige etappe, die waarschijnlijk toch naar aanvallers gaat. Echter gaat er mogelijks wel al wat gebeuren bij de klassementsmannen. Wie weet zakken Vingegaard, Vlasov en O'Connor dan al door het ijs en kan je best anderen inbrengen.
Ik zou wel 2 transfers over houden, zo kan je als het nodig is nog altijd een dubbele transfer doen.
Voor de transfers: stel dat je eindigt met alleen WVA als sprinter voor de Champs, kan dat? En waar ik ook aan dacht: stel dat je Philipsen wegdoet na rit 15, dan verlies je ook zijn groene truipunten.
Daarenboven weet je na rit 5 wellicht niet of o'connor en vlasov de meest fitte gc'ers zijn.
Mooi team, een paar 3M namen die ik zelf niet zou nemen maar die eventueel wel kunnen verrassen. Die transfers kunnen heel goed uitdraaien als iedereen gespaard blijft van pech maar die kans lijkt me toch klein, zou dan eventueel een Pedersen of VDP laten staan want wie zet je dan in je bus in de bergritten als je die transfers hebt gedaan?