Ik vind Sloveniƫ niet echt een maatstaf voor de Tour, Majka was die etappe ook gwn mee en die is toch ook al enkele jaren over zijn piek heen. Ik vond Mohoric bergop eerder wat teleurstellen, zeker in de andere etappes waar hij toch gelost werd door enkele conti renners
@Robin Mohoric is geen klimmer of GC renner, hij volgt expres soms niet om dan in een volgende etappe uit te pakken zoals in Slovenie waar hij net naast de overwinning greep.
@Matthias Derycke teuns kan ook scoren in al die drie dingen die jij net opnoemen hoor was 6de in ronde van Vlaanderen en heeft Waalse pijl gewonnen en bergen kan hij ook over zie maar naar zijn ritwinst van vorig jaar dus zou niet weten wie van de 2 je moet kiezen. Zijn even goed dus gwn gokken denk
@Hj Bj met kasseienrit bedoel ik rit 5 een beetje een kleine paris-roubaix waar mohoric toch goed zal scoren, ik weet niet of teuns daar goed zal scoren. Zoals ik zei ben ik gwn meer fan van mohoric :)
Ik neem ook mohoric, kon pogacar (goed) volgen op een klim van 10% in Sloveniƫ
Kben meer fan van mohoric, kan ook scoren bergop, heuvelachtig en de kasseirenrit