ik zie hem nog leuke dingen doen, maar over die 3/4 miljoentjes zou ik meer zelf over beslissen, of als je ziet dat er iemand nog niet slecht bezig is niet direct alles zeggen, vermaerke is 2 keer ter sprake geweest en nu zet bijna iedereen hem erin. Soms heb ik het gevoel dat tegen de 1ste rit iedereen dezelfde renners onder 6m in z'n team gaat hebben
Tja dat heb je nu eenmaal met een discussieforum, ik zou zelf zeker voor Daniel Oss gaan voor 3M, die gaat echt onder de radar van iedereen maar kan veel punten pakken ;). Maar als we even eerlijk zijn dan gaan de meeste renners van 3M zoals een Vermaerke en een Goossens toch helemaal niet zoveel punten pakken, volgens mij maken die het verschil niet hoor.
Hij viel ook he vorig jaar in tour
Christian rodriques 100%
Goossens een beetje knechten voor Meintjes en de vrijheid om een heuvelritje uit te pikken als wva, mvdp of pidcock niet mee zijn?
ik zie hem nog leuke dingen doen, maar over die 3/4 miljoentjes zou ik meer zelf over beslissen, of als je ziet dat er iemand nog niet slecht bezig is niet direct alles zeggen, vermaerke is 2 keer ter sprake geweest en nu zet bijna iedereen hem erin. Soms heb ik het gevoel dat tegen de 1ste rit iedereen dezelfde renners onder 6m in z'n team gaat hebben
Ik zet hem waarschijnlijk in mijn team 🙊