3 van jouw 3miljoens heb ik ook! Alleen vermaecke niet, mooi team verder! Al zou ik eerder voor 1 van de 2 jumbos gaan en later transfer doen indien nodig. Maarja kan goed uitpakken!
Daar heb ik zeker ook al aan gedacht, maar het probleem is dat je dan waarschijnlijk al 2 transfers moet reserveren om een van die 3 jumbos erin te brengen (aangezien ze 10+M kosten inclusief belasting) en ik zou liever mijn transfers willen bijhouden voor noodgevallen/klassementsmannen op laatste dag erin brengen.
Ik snap zeker wat jullie bedoelen! Ik zou echter liefst wel 4 sprinters behouden voor op de bus tijdens de bergetappes. Zijn er nog sprinters van 4M die jullie boven capiot zouden aanraden? Pasqualon misschien?
@Robin Ohja puntensysteem is anders dan eendagswedstrijden inderdaad... in dat geval zal Capiot waarschijnlijk gewoon in de trein van Hofstetter belanden.
Conclusie blijft hetzelfde voor mij, ik zou hem niet nemen 🙃
3 van jouw 3miljoens heb ik ook! Alleen vermaecke niet, mooi team verder! Al zou ik eerder voor 1 van de 2 jumbos gaan en later transfer doen indien nodig. Maarja kan goed uitpakken!
Capiot zou ik niet doen tenzij ze aangeven met meerdere te sprinte, Hofstetter is namelijk kopman denk ik.
Ziet er een heel goed team uit!