Wegens toch wel wat interesse in het topic dat ik een paar dagen terug maakte in verband met een draft systeem heb ik hier voor jullie het sjabloon dat ik hanteer. In het tweede bestand 'Voorbeeld' kan je even kijken om een idee te hebben hoe ik het doorheen de ronde verander.
Kleine opmerking, in het voorbeeldbestand werden bij de Vuelta vorig jaar de transfers anders geregeld (op een minder goede manier). Ook de eindafrekening, zijn bij de afgelopen Vuelta en Giro net iets anders berekend. Ook bij de Tour doen we het net iets anders dan bij Sporza, het eindklassement dat iets minder doorweegt. En ook de puntentrui pakt verhoudingsgewijs meer dan de bergtrui.
Uiteraard kan je een beetje spelen met het aantal renners dat je gaat draften, afhankelijk van het aantal spelers voor je draft en de ronde (in de Tour komen een stuk meer interessante renners aan de start).
Misschien is het wel een idee om het ook te spelen met mensen op het forum die hier interesse hebben. Mochten mensen zin hebben, wees welgekomen op Facebook in deze net aangemaakte groep:
https://www.facebook.com/groups/1157953648398822 .
Useful information
Unreal
Is er nog een plek vrij?
Ik speel nogal veel fantasy football dus ben wel bekend met het systeem. Heb het voorbeeld van de tour eens bekeken. Heb je de draft ook laten snaken?