Ik vind het te riskant om al vanaf het begin klassementsmannen te nemen buiten de G3 (Pogacar, Roglic en Vingegaard) als ik jou was zou ik Caruso en O'Connor vervangen door Jakobsen en een 5M'er en dan na la Planche des Belles Filles kijken welke klassementsmannen de eerste week hebben overleefd (kasseirit, waaiers, valpartijen, en dan nog de eerste aankomst bergop zullen al een duidelijk onderscheid maken tussen wie nog kans maakt en wie niet
Tegen eind van eerste week heeft hij minstens 300 punten dan ga ik hem er wss uit halen voor klassementsman lijkt mij toch beter want zie niet veel renners in eerste week 300 punten halen
@Robin 2 etappes zijn al 250 punten want kopman en dan nog punten voor groene trui en dan kan het nog een 3de keer op een sprint draaien ook waar hij dan ook top 3 rijd dus zeker 300
@Hj Bj akkoord, als je kopman punten meetelt dan kan 300 mss wel gehaald worden. Maar met oog op groen (en mss zelfs geel) voor mannen als een Van Aert, Pedersen en Hayter zal er in de etappe naar Calais serieus doorgevlamd worden over de heuvels dus daar zal Jakobsen waarschijnlijk niet scoren. En dan moet hij ook nog de eventuele waaieretappe en andere chaos zien te overleven dus hem al direct 2 overwinningen toeschrijven lijkt mij optimistisch.
Zelfs als hij 2 ritten wint (van de 4 waar hij kans maakt), is hij nog te duur. En er kan veel misgaan (wind, valpartij, nervositeit eerste dagen). Ik denk dat we hier gewoon een heel sterk team zien!
Ik vind het te riskant om al vanaf het begin klassementsmannen te nemen buiten de G3 (Pogacar, Roglic en Vingegaard) als ik jou was zou ik Caruso en O'Connor vervangen door Jakobsen en een 5M'er en dan na la Planche des Belles Filles kijken welke klassementsmannen de eerste week hebben overleefd (kasseirit, waaiers, valpartijen, en dan nog de eerste aankomst bergop zullen al een duidelijk onderscheid maken tussen wie nog kans maakt en wie niet
Tegen eind van eerste week heeft hij minstens 300 punten dan ga ik hem er wss uit halen voor klassementsman lijkt mij toch beter want zie niet veel renners in eerste week 300 punten halen
Jakobsen zal wss wel een rit of 2 winnen dus die zal je toch missen in je team