Rug in de wind, en tussen twee zware etappes. Dus zeker een grote kans voor de vlucht. Ook tot nu toe veel typische vluchters nog niet gezien. Klassementsrenners zou ik ook meenemen want Pogi kan bloed geroken hebben en vandaag willen toeslaan terwijl iedereen zijn wondes likt. Daarnaast een gezonde combinatie van aanvallers en puncheurs. Philipsen lijkt me niet kansloos in zijn huidige vorm, maar dat zal ook afhangen van het koersverloop en MVDP natuurlijk. Gaat volgens mij nog voor groene trui klassement en vandaag ligt opnieuws de volle buit voor het oprapen.
Zal het klimmetje net voor de aankomst niet iets te zwaar zijn voor sprinters als Philipsen, Pedersen, etc.? Enkele jaren geleden was er ook aankomst in Longwy en toen won Sagan. Maar toen was de klim van derde categorie niet opgenomen in het parcours
Klimmetje is in principe te zwaar voor de sprinters idd. Van het huidige deelnemersveld zie ik enkel Philipsen, Pedersen en een goede Sagan vlot meegaan. Sagan is gisteren redelijk stevig gevallen en de andere hebben betere kandidaten met MVDP en Stuyven in hun ploeg. Daartegen staat dat MVDP misschien op randje opgeven staat en Philipsen in uitstekende vorm is. Na vandaag duurt het ook nog een tijdje voor sprinters echt een kans krijgen. Dus als je nog een plekje vrijhebt zou ik hem zeker overwegen!
Rug in de wind, en tussen twee zware etappes. Dus zeker een grote kans voor de vlucht. Ook tot nu toe veel typische vluchters nog niet gezien. Klassementsrenners zou ik ook meenemen want Pogi kan bloed geroken hebben en vandaag willen toeslaan terwijl iedereen zijn wondes likt. Daarnaast een gezonde combinatie van aanvallers en puncheurs. Philipsen lijkt me niet kansloos in zijn huidige vorm, maar dat zal ook afhangen van het koersverloop en MVDP natuurlijk. Gaat volgens mij nog voor groene trui klassement en vandaag ligt opnieuws de volle buit voor het oprapen.
Ik heb er ook teveel en weet niet wie ik op de bus laat