Stan dewulf is altijd een zekerheid voor puntjes.. Als je een 3 m renner pakt, ben je al blij dat hij punten pakt. Aangezien greg niet start, zie ik met stan in sprints en heuvelsprints top 10 rijden paar keer...
Met alle respect voor de kwaliteiten van Dewulf. Maar ik vrees dat ze bij AG2R echt grote klassementsambities hebben, met O'Connor en Jungels. Dus ik vrees dat Dewulf amper vrijheid gaat krijgen 😔
Zie ik net als een voordeel voor een 3M renner. Teampuntjes + misschien 1 uitschieter? Heeft nog een goed eindschot dus raapt wellicht wat puntjes op in de sprint etappes voor AG2R. Lekkere ploeg wel waarmee ze aan de start komen.
@Olivier Goossens Ja, uiteindelijk moet je bij die 3 miljoen renners wel keuzes gaan maken. En we zullen gewoon geluk moeten hebben met de ontsnappingen.
In het slechtste geval nemen ze Dewulf mee als bodyguard voor O'Connor in ritten 2 en 5.
Stan dewulf is altijd een zekerheid voor puntjes.. Als je een 3 m renner pakt, ben je al blij dat hij punten pakt. Aangezien greg niet start, zie ik met stan in sprints en heuvelsprints top 10 rijden paar keer...
Met alle respect voor de kwaliteiten van Dewulf. Maar ik vrees dat ze bij AG2R echt grote klassementsambities hebben, met O'Connor en Jungels. Dus ik vrees dat Dewulf amper vrijheid gaat krijgen 😔
Heb hem ook net in mijn ploeg opgenomen! Koopje!
Voorlopig 3 man van hun in mijn team .. Stan aurelien en bob..
Inderdaad een koopje, ze hebben de AG2R renners toch verkeerd geprijsd voor hun kwaliteiten