Tuurlijk heb je veel middenveld, das wel wa logisch omdat je enkel pogacar en van aert hebt als dure mannen dus heb je veel geld over voor andere "mindere" renners in vergelijking met hun
Enkel Pogacar als top klassementsrenner en dan zoals je zegt transfer van 1 van de Jumbo mannen, dan ga je toch ferm wat punten verliezen in de eindafrekening en in de bergetappes die niet naar de vluchters gaan. Daarnaast niet zo'n fan van Martin, die zal wel proberen tussen plek 10 en 15 in GC te eindigen door te anticiperen maar heeft nooit echt uitschieters qua resultaten, in de Giro was het ook gene vette.
Hayter wordt afwachten nog. Mag hij effectief mee? Gaat Pidcock ook mee? Krijgt hij veel vrijheid? Hopelijk komt daar meer duidelijkheid over voor de Tour start.
@Loperke Naast Pogacar ga ik er vanaf het begin zelf sowieso wel Vingegaard of Roglic in zetten. Momenteel is dat Vingegaard, maar ik denk dat ik uiteindelijk toch voor Roglic ga. Hoe dan ook zijn hun beide tijdritcapaciteiten uitstekend ook, dus daar pakken ze sowieso al veel punten. En uiteraard hopen we op veel teampunten voor Van Aert als die een ritje of twee wint de eerste week.
@Jo met Pogacar, Van Aert en Van der poel denk ik ook van niet zo heel slecht te scoren in de tijdrit. Misschien zelf beter dan met Vingegaard in de plaats van Van der poel :)
@Loperke Van der Poel heeft inderdaad een goeie tijdrit in principe. Ook nu, het parcours is niet te lang en er zitten veel bochten in. Op zijn lijf geschreven eigenlijk.
Tuurlijk heb je veel middenveld, das wel wa logisch omdat je enkel pogacar en van aert hebt als dure mannen dus heb je veel geld over voor andere "mindere" renners in vergelijking met hun
Enkel Pogacar als top klassementsrenner en dan zoals je zegt transfer van 1 van de Jumbo mannen, dan ga je toch ferm wat punten verliezen in de eindafrekening en in de bergetappes die niet naar de vluchters gaan. Daarnaast niet zo'n fan van Martin, die zal wel proberen tussen plek 10 en 15 in GC te eindigen door te anticiperen maar heeft nooit echt uitschieters qua resultaten, in de Giro was het ook gene vette.
Prima, gebalanceerd team denk ik dan.
Hayter wordt afwachten nog. Mag hij effectief mee? Gaat Pidcock ook mee? Krijgt hij veel vrijheid? Hopelijk komt daar meer duidelijkheid over voor de Tour start.