Ik zie dat Leknessund 4m door heel veel mensen gekozen wordt, maar waarom?
Hij heeft een etappe gewonnen in Zwitserland, maar daar rijdt die van Schär, Rutc, Holmes en Burgaudeau weg (die ook niet probeerden mee te springen en nu ook niet echt goede renners zijn).
je zou hem voor het jongeren klassement kunnen meenemen, maar toen die in Zwitserland probeerde aan te haken met de AK mannen kwam die achter Houle 3M, Grobschartner(ook 4m maar toch al veel meer bewezen wel geen witte trui voor hem) en Jungels 4m binnen (die ook nog eens een goede tijdrit kan rijden) en eindige hij gemiddeld 18de wat met wat meer klimmers in de Tour de France buiten de punten gaat zijn denk ik.
Reacties zijn altijd welkom over hoe jullie hem beschouwen.
Je weet nooit met zo'n "jonge" renner, pogacar rijdt zijn eerste tour en wint hem direct. Zoals @Kannibalen van Ieper zegt, je moet een gokje durven nemen en het is dan maar voor een 4 miljoentje.
En over jungels vind ik hem veel te wisselvallig, je moet nog altijd begrijpen dat er veel belangrijke renners uit de rv zwitserland zijn gestapt door de rowna dus is misschien dan logisch dat hij top 10 eindklassement haalt...
Je moet een gokje durven nemen. Dit jaar wordt dat Leknessund voor mij. Ik zou ook voor Jungels/Bouchard/Lafay kunnen kiezen maar aan de andere kant is het nu niet erg als er maar een “4miljoentje” faalt. Ik durf het risico te nemen.
Je moet een gokje durven nemen. Dit jaar wordt dat Leknessund voor mij. Ik zou ook voor Jungels/Bouchard/Lafay kunnen kiezen maar aan de andere kant is het nu niet erg als er maar een “4miljoentje” faalt. Ik durf het risico te nemen.
Hij wordt de storer van vorig jaar.
Dsm moey het hebben van de aanval