Ik zou persoonlijk kiezen tussen Roglic of Vingegaard. Wie van de twee naar voor geschoven wordt, valt nog te bezien (en weten ze bij TJV volgens mij zelf nog niet). Maar dat beide goed gaan scoren lijkt me sterk. Dus dan ga je er sowieso al een transfer aan mogen opgeven.
@Sven Janssens Starten met Roglic (zie tijdritpunten) en transfer naar Vingegaard indien nodig. Ook qua budgetbeheer lijkt me dat interessanter dan omgekeerd.
Waarom zouden ze niet beiden goed kunnen scoren? Als er niemand van de favorieten uitvalt lijkt mij met de huidige vorm van de renners het podium gwn Pogacar-Roglic-Vingegaard (die 3 gwn volgorde staat nog niet vast)
@Robin Lijkt me inderdaad de tactiek van Jumbo te worden. En hen beurt om beurt laten aanvallen totdat Pogi kraakt. Maar beide op het eindpodium.. dat zie ik enkel gebeuren indien ze pl 1 & 2 eindigen. In dat geval kan je Pogi dus beter thuislaten.
Jakobsen? Toch garantie op punten in 1e etappes! Maar anderzijds heb je zijn budget knap weten op te vangen en te verdelen over de andere renners dus ja... mooi ploegsje
Ik zou persoonlijk kiezen tussen Roglic of Vingegaard. Wie van de twee naar voor geschoven wordt, valt nog te bezien (en weten ze bij TJV volgens mij zelf nog niet). Maar dat beide goed gaan scoren lijkt me sterk. Dus dan ga je er sowieso al een transfer aan mogen opgeven.
Topteam!
Jakobsen? Toch garantie op punten in 1e etappes! Maar anderzijds heb je zijn budget knap weten op te vangen en te verdelen over de andere renners dus ja... mooi ploegsje