Wright was in het voorjaar al opvallend en heeft zich door gunstige omstandigheden (wegvallen GC ambities Bahrain) kunnen tonen: kan klimmen, punchen en tijdrijden 💪.
Schultz was al weer van mijn radar af. Ook hij heeft zich in de kijker gereden bij gebrek aan GC man in zijn team. Wel sterke tour gereden.
Als ik nog even chauvinistisch mag zijn (al heeft de media daar al meer dan haar duit in het zakje gedaan), dan vind ik Kobe Goossens een lichtpuntje om te onthouden voor volgend jaar.
Wat als dan Bernal terug in de plooi is of Simon Yates. Ook Alaphilippe en mss Remco. Hayter (en wie weet zijn jongere broer, die wint voorlopig ook bijna alles waar hij rijdt..). Het laatste stukje spektakel hebben we nog niet gezien!
Useful information
Unreal
Ja die Van Aert is wel niet slecht
Pidcock kan voor een klassement gaan in de toekomst.
Jorgensen kan voor ritwinst gaan in een bergrit.
Jungels is nog niet afgeschreven.
Thomas B. is iemand die een rit kan pakken in een overgangsetappe.
Powless neemt de fakkel van Uran over voor het algemeen klassement.
Houle kan relatief goed mee in de bergen en is ook snel in de sprint.
Simmons trekt vaak mee in de aanval en zal ooit wel eens een etappe winnen.
Wright is een jong talent en is allround.
Madouas, Jorgenson, Leknessun, Schultz, Wright
Wright was in het voorjaar al opvallend en heeft zich door gunstige omstandigheden (wegvallen GC ambities Bahrain) kunnen tonen: kan klimmen, punchen en tijdrijden 💪.
Schultz was al weer van mijn radar af. Ook hij heeft zich in de kijker gereden bij gebrek aan GC man in zijn team. Wel sterke tour gereden.
Als ik nog even chauvinistisch mag zijn (al heeft de media daar al meer dan haar duit in het zakje gedaan), dan vind ik Kobe Goossens een lichtpuntje om te onthouden voor volgend jaar.
Wat als dan Bernal terug in de plooi is of Simon Yates. Ook Alaphilippe en mss Remco. Hayter (en wie weet zijn jongere broer, die wint voorlopig ook bijna alles waar hij rijdt..). Het laatste stukje spektakel hebben we nog niet gezien!
Leknessund vind ik wel interessant om in de gaten te houden.
Afhankelijk van zijn prijs in de toekomst misschien ook Jorgenson
Madouas, Wright en Schultz ook inderdaad