Ik vind je 2de team persoonlijk beter, ikzelf zou wel een morkov vervangen door een renner die een bergetappe kan winnen, je hebt al philipsen, jakobsen en van aert voor de sprintetappes
@mulliearthur ik heb Quinn Simmons, Bouchard en Grossschartner (niet lafay maar ook wel een kanshebber)
En voor je heuvelritrenners heb je al vdp, van aert en pogacar toch al 3 grote kleppers
En van der poel maakt nog een grote kans om in rit 13 14 15 te scoren, dus ik zal zien hoe de vorm is van vingegaard en vdp, dat hangt er dan van af of ik ze switch voor de 2de week of na de 2de week
@mulliearthur goh, ik heb in beide vertrouwen en kzie ze graag rijden, dus heb ik ze ook alletwee in mn team, beide renners zijn zeer goed bezig sinds het begin van het seizoen en hebben het in de vorige tour ook uitstekend gedaan dus dit is echt wel een moeilijke
Ik vind je 2de team persoonlijk beter, ikzelf zou wel een morkov vervangen door een renner die een bergetappe kan winnen, je hebt al philipsen, jakobsen en van aert voor de sprintetappes