Home
Blog
Kopman
Forum
Over ons
Contact
More
Ik dacht ook aan Vlasov, maar heeft natuurlijk corona opgelopen in de Ronde v. Zwitserland, misschien kan dat zijn TDF beïnvloeden
Denk dat hij teveel punten zal nemen in de eerste week daarom dat ik hem zou meenemen en dan na de eerste week eruit wisselen voor Vingegaard
@Hj Bj wie moet er dan uit voor mvd en andere renners die ik heb en jullie niet
Volgens mij zal jakobsen meer punten opleveren dan vdp de eerste week
@Glenn Desplentere Nou ik zie voor VDP 2 kansen op ritwinst en de openingstijdrit mss een top 10, en voor Jakobsen maar 2 kansen op winst dus denk dat VDP er dan toch beter uitkomt, ook nog met de etappe naar Longwy op dag 8
Geen idee je zou een paar opofferingen ervoor moeten doen? Ik twijfel zelf over van der poel daarom dat ik vraag wrm je hem thuis laat?
@Hj Bj omdat hij te duur is en ik anders geen andere renners meer kan kopen
Geen vertrouwen in van der poel?
@Hj Bj voor wie dan
Ik dacht ook aan Vlasov, maar heeft natuurlijk corona opgelopen in de Ronde v. Zwitserland, misschien kan dat zijn TDF beïnvloeden
Denk dat hij teveel punten zal nemen in de eerste week daarom dat ik hem zou meenemen en dan na de eerste week eruit wisselen voor Vingegaard
Geen idee je zou een paar opofferingen ervoor moeten doen? Ik twijfel zelf over van der poel daarom dat ik vraag wrm je hem thuis laat?
Geen vertrouwen in van der poel?