Hey beste wielerliefhebbers ! Ik zit niet continu op dit forum dus vergeef me moesten deze namen meer circuleren 😛 Ik heb in mijn voorlopige ploeg Jorgensen en Landa staan, maar is dit een goede keuze of meer een ' gok ' , want uiteindelijk zijn het 2 zeer goede renners. Ik lees het graag hieronder, groetjes ! 🚴♀️
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
2 namen die ik niet super vaak zie verschijnen
2 namen die ik niet super vaak zie verschijnen
4 opmerkingen
Opmerkingen (4)
bottom of page
Ja best jammer dat jorgenson viel en skjelmose goed reed zwitserland.. ging pak moeilijker zijn de keuze..
Ze zijn beiden wat onzeker. Meer zekerheid nemen dan en als ze toch goed rijden, transfer je gewoon in.
Meesten kiezen Bartdet/O'Conner ipv Landa maar zeker geen slechte naam en kan mss voor het verschil zorgen...
Jorgensen is één in een lange rij van 6mtjes, mss een te kleine kans op een goed klassement. Als het toch goed uitpakt heb je wel een goeie bij voor jongere klassement...
Jorgenson stond na zijn prima voorjaar bij mij een maand geleden als 1 van de eersten op mijn longlist voor de Tour, maar na zijn val in de Dauphiné weet ik niet dat hij helemaal hersteld zal zijn daarvan.
Landa kan je volgens mij beter even afwachten om eventueel in te brengen, want bij hem is het toch dikwijls net niet.