Ik zou voor Lafay gaan aangezien die volgens mij eerder via een vlucht in een heuvelachtige etappe kan winnen, waar de andere twee bergop iets minder zijn volgens mij. Of je kan Izagirre ook houden, door de start in het Baskenland kan die wel gemotiveerd zijn.
Ik zal het eens vragen, hij zit hier bij mij in de ploegwagen :)
Da's altijd afwachten he, niemand heeft hier een glazen bol. Maar ik vind Aranburu een bijzonder goed profiel hebben. Ik hoop dat hij dit jaar eindelijk zijn gouden tour beleeft.
Lafay heeft m'n vertrouwen niet: vorig jaar een rampzalige halve tour gereden, daarna 1 etappe in Noorwegen gewonnen tegen navenante tegenstand en in andere rittenwedstrijden iets teveel DNF's naar m'n goesting. Dit jaar opgave bij alle rittenwedstrijden van meer dan 4 dagen (behalve Down Under maar dat was ook niet spectaculair). Er zijn betere 4M'tjes.
Mozzato
Ik zou voor Lafay gaan aangezien die volgens mij eerder via een vlucht in een heuvelachtige etappe kan winnen, waar de andere twee bergop iets minder zijn volgens mij. Of je kan Izagirre ook houden, door de start in het Baskenland kan die wel gemotiveerd zijn.
Aranburu lijkt mij de beste optie van die 4