Ik neem geen renners omdat hun ploegmaat een rit zou kunnen winnen. Ok, dat levert misschien 10 punten op maar helpers bij UAE of Jumbo kosten ook een miljoen meer. Dat miljoen besteed ik liever elders.
Novak kan misschien goed tennissen maar punten gaat hij hier niet opleveren. Ook Van Hooydonck is een mindere keuze, want die gaat mogen werken voor de ploeg. Calmejane en Perez zijn misschien ook niet de beste 3miljoentjes maar gokken kan geen kwaad in een geluksspel :)rest van je team looks good!
okee, stel dat pogi en vingegaard samen 6 ritten winnen, dan zou je in dit geval 30 ploegmaatpunten hebben, das evenveel als een 7de plaats in een etappe, dus als je de juiste 3m pakt kan je daar al snel aan zitten
Novak doet niet mee
Ik neem geen renners omdat hun ploegmaat een rit zou kunnen winnen. Ok, dat levert misschien 10 punten op maar helpers bij UAE of Jumbo kosten ook een miljoen meer. Dat miljoen besteed ik liever elders.
Novak kan misschien goed tennissen maar punten gaat hij hier niet opleveren. Ook Van Hooydonck is een mindere keuze, want die gaat mogen werken voor de ploeg. Calmejane en Perez zijn misschien ook niet de beste 3miljoentjes maar gokken kan geen kwaad in een geluksspel :) rest van je team looks good!
Simmons gaat potten breken vanuit zijn zetel!