Wat had je dan verwacht van MDVP? De ritten die hem het beste liggen zijn altijd al de 3 na de rustdag. Ik zou hem dus zeker tot dan houden, tot dan is er toch maar 1 bergrit (zondag) waar klassementsmannen kunnen scoren dus zo veel punten zal je niet mislopen met hem nog wat te houden.
Wisselen na rit 8, daar gaat hij zijn kans nog mogen grijpen volgens mij en daarna zie ik hem niet meer veel doen buiten sprints aantrekken. Je kan ook wachten natuurlijk dat is veiliger maar je hebt ook zoiets als te laat wisselen. Als je wel niemand specifiek op het oog hebt moet je wel wachten tot dit duidelijk is.
VDP zeer teleurstellend deze tour, puntengewijs, al wissel ik hem pas na rit 12 vermoedelijk
Wisselen na rit 8, daar gaat hij zijn kans nog mogen grijpen volgens mij en daarna zie ik hem niet meer veel doen buiten sprints aantrekken. Je kan ook wachten natuurlijk dat is veiliger maar je hebt ook zoiets als te laat wisselen. Als je wel niemand specifiek op het oog hebt moet je wel wachten tot dit duidelijk is.
Rustig afwachten en in week 3 brengen.
Komen nog kansen genoeg voor VDP om punten te pakken.