Als er in het baskenland behoudend gekoerst wordt dan is de kans groot dat vdp enkele dagen in het geel rijdt (ik twijfel). Daarna zal hij in de vlucht scoren (geen twijfel bij mij) maar ik heb er weinig geloof in dat mathieu ook de geweldige lead-out gaat zijn die iedere keer top 12 rijdt.
Ik neig meer naar flipke gezien het parcours, maar als vdp plots 2-3 ritten wint ben je natuurlijk wel wat gezien dus je gaat altijd aan FOMO lijden zonder vdp.
Ik overweeg om door het parcours van de eerste week een (semi)AK-man minder te nemen van in t begin en in de plaats de 3 grote namen (VDP, Van Aert en Flip) erin te zetten voor de openingsweek. Flip zal wel nog afhangen wat hij dit weekend presteert in Frans kampioenschap.
Ze kunnen alledrie de eerste etappes dik scoren en wellicht enkele dagen geel dragen, waarna ik de mindere van de drie wil wisselen ongeveer na de 12de etappe voor een AK-man die goed bezig is. Het is natuurlijk allemaal maar een strategie, die snel kan veranderen door valpartijen/pech van de 3 tenoren...
Als er in het baskenland behoudend gekoerst wordt dan is de kans groot dat vdp enkele dagen in het geel rijdt (ik twijfel). Daarna zal hij in de vlucht scoren (geen twijfel bij mij) maar ik heb er weinig geloof in dat mathieu ook de geweldige lead-out gaat zijn die iedere keer top 12 rijdt.
Ik neig meer naar flipke gezien het parcours, maar als vdp plots 2-3 ritten wint ben je natuurlijk wel wat gezien dus je gaat altijd aan FOMO lijden zonder vdp.
Ik neem hem, waardoor ik Wout voorlopig wel niet heb, maar Julian dan weer wel.