Speel jij met 2 ploegen? Ik zag kannibalen van Ieper lager staan..in forum DLO. En daar stond pidcock in. Volgens mij zei je ook dat je pidcock had ingebracht eerder in een post deze week.
Ja heb 2 ploegen haha met 2 verschillende tactieken met Kannibalen van Ieper sta ik 6000, heb met dat account wel minder mee bezig geweest door bepaalde redenen, ik heb op dat account Pidcock ingebracht klopt (na Colombier)
Jouw zelfde top 8 AK mannen heb ik nu al enkele bergetappes in mijn team, omdat ik Rodriguez en Bilbao van in het begin had en reeds Girmay en VDP gewisseld heb.
Vandaag ga ik een extra sprinter (Pedersen)inbrengen met het wegvallen van Wout.
Dan zullen onze teams bijna identiek hetzelfde zijn op het einde van de Tour.
0, heb goed gegokt met Gall-Rodriguez-Yates-Yates in te brengen, laatste week van 5000-> 400 gestegen
Als je nu nog 2-3 transfers over hebt ga je mij echt niet wijsmaken dat je in de top 2000 staat
Ja lap, mijn strategie om Wout er niet te moeten uitzwieren mag van tafel. Bedankt George II 🙂.
Nog steeds 3..
Maar transferren voor rit 18 en 19 is vrij nutteloos.
Na rit 19 zal ik wss wout skjelmose en van gils eruit doen voor rodriguez bilbao en gall..
Heb nu de broeders yates hindley vingegaard en pogi..
Hopelijk pakt pedersen komende 2 ritten weer mooi punten..