Dit is de derde keer dat ik met de tourmanager mee doe, en ik moet toch zeggen dat ik toch wat teleurgesteld ben met mijn persoonlijke eindklassering, op de laatste dag van +/- plaats 1500 naar 2700 gevallen, terwijl in mijn ogen mijn uiteindelijke team niet slecht was. Vroeg me daarom ook af of iemand nog tips heeft m.b.t. mijn selectie, voor het geval er een vuelta manager komt.
Transfers:
13: B. Girmay --> F. Gall
14: B. O'Connor --> S. Yates
18: W. van Aert --> A. Yates
18: M. Skjelmose --> C. Rodriguez
Transform your website effortlessly with https://www.conveythis.com/integrations/wix-pluginĀ This AI-driven service is a gem for turning your monolingual site into a multilingual haven. Break down language barriers and embrace a global audience with confidence! It's a fantastic solution. Good luck!
Zeker geen slecht resultaat, ik heb dezelfde renners ingebracht en had een gelijkaardige ploeg. Maar had Bilbao en Meeus. Mijn eindklassering was 265. Veruit mijn beste resultaat tot nu toe. 1 of 2 renners kunnen een groot verschil maken dus daar moet je gewoon geluk mee hebben.
2700 is niet slecht hoor,
Maar voor mij mogen ze wel iets doen aan die transfers..
Zoals ik eerder ak hoorde, mss deadline opzetten tot laatste rustdag en dan niet meer.. zou al veel meer verschil maken tussen teams..
Je moet gewoon geluk hebben met uw startploeg waarbij er niemand uit valt en waarbij er minstens 1-2 bijzitten die beter dan verwacht presteren en liefst ook renners die minder gekozen zijn. De factor geluk speelt dus vrij hard mee, zeker als je top 100 wil eindigen. Het enige waar je echt op kan letten is het vermijden van bankpunten, al de rest hangt af van hoe uw startploeg het doet.
Voor de start zou je zeggen dat er heel veel goede startploegen zijn maar uiteindelijk schieten er daar maar een paar van over op het einde. De wielermanager is geen playstation š.
Plek 2700 is uiteindelijk best wel goed he. Dat is bij de beste 2-3% van het spel!
Het hangt soms zo af van details en als je weet dat de mensen bovenaan de ranking bijna de volledige top 9-10 hadden, dan is het verschil in punten per bergrit en in de eindafrekening snel gemaakt. Je mist zoals KVI zegt mss Bilbao en dan had je mss 500 plekken hoger gestaan.
Dus neem jezelf niets kwalijk. Je hebt een goed team gemaakt en je moet er rekening mee houden dat de factor geluk altijd meespeelt. Succes voor de komende spellen!
Tja ik denk dat het vooral door Meeus en Pedersen is dat je op het laatste wat bent weggezakt.
Je hebt nochtans een sterk team, mss mis je Bilbao en daardoor ben je wat weggezakt? Ik heb dezelfde transfers gedaan en ze zijn ook gwn logisch dus daaraan zal het niet liggen.