Je hebt er genoeg als je op het einde voor jakobsen en wout er nog 2 van 8 miljoen kunt inbrengen. Kan ook met andere renners hangt van het verloop van de tour af.
Meestal niet iemand die in de rituitslag hoog eindigt. Denk dat ik hem ev. later in transfereer als hij hoog eindigt in GC. Ook hij zal blij zijn met de weinige tt-km's.
Jorgenson is wat onzeker na zijn val. Misschien is Ciccone een goeie vervanger. O'connor is ook in goeie doen ik zou hem inbrengen voor S.Yates. Om op je vraag te antwoorden A. Yates, Hindley, O'connor, Skjelmose, Bilbao en Mas lijken me de grote favorieten om het podium te vervolledigen.
Inderdaad stonden ook op mijn lijstje, maar met de huidige prijsverdeling wordt het wat moeilijk en moeten er keuzes gemaakt worden. Bardet moet het vooral hebben van zijn ervaring en Carlos mist ervaring om hem als een zekerheid te beschouwen.
Je hebt er genoeg als je op het einde voor jakobsen en wout er nog 2 van 8 miljoen kunt inbrengen. Kan ook met andere renners hangt van het verloop van de tour af.
Hindley, O´Connor, Gaudu, A. Yates en Mas lijken mij de grootste kanshebbers op top 5
Jorgenson is wat onzeker na zijn val. Misschien is Ciccone een goeie vervanger. O'connor is ook in goeie doen ik zou hem inbrengen voor S.Yates. Om op je vraag te antwoorden A. Yates, Hindley, O'connor, Skjelmose, Bilbao en Mas lijken me de grote favorieten om het podium te vervolledigen.