Ik heb als sprinters al pedersen, van aert en philipsen maar vind dat dit niet uitmaakt dat ik al drie sprinters heb. Uiteindelijk gaat het om wie van de twee het meeste punten zal pakken en niet de verdeling in mijn ploeg al heb ik wel een gebalanceerde ploeg. Maar wie pakt dus de meeste punten van deze twee wetende dat ik ze nie houdt tot in parijs (tenzij alaphilippe bollen heeft of dergelijke) maar inwissel voor GC man later. Wie?
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Opmerkingen (9)
bottom of page
De vergelijking tussen Ganna in de Giro en Alaphillipe nu gaat niet helemaal op. Ganna moest na de tijdrit sowieso in dienst rijden van Hart en Thomas. Alaphillipe blijft kopman van de ploeg. Alaphillipe nemen enkel omdat je hoopt op geel in het openingsweekend moet je dus niet doen. Alaphillipe nemen omdat je drie weken lang wilt genieten van zijn aanvalslust wel.
8m
Jakobsen
Alaphilippe
Ik heb een of andere manier zo compassie met alaphilippe dat ik hem neem
Ik twijfel ook tussen die twee en wacht gewoon tot Alaphilippe zijn doelen bekend maakt. Hij kan geel pakken in de eerste etappe maar die ook alweer verliezen in de tweede of de derde aan WVA of MVDP. Zal er puntengewijs van af hangen met hoeveel ambitie hij naar de tour trekt. Jakobsen gaat sowieso voor 5x podium en een ritwinst ofzo (zeg niet dat hij dat zal halen maar een sprinter van zijn niveau ambieert dat althans)
Ik wil ook altijd Alaphilippe in m'n team, maar dan besef ik dat dit voor die eerste 2 ritten is en hopelijk een tijdje in het geel. Dat lijkt me meer en meer op een plan Ganna vanuit de Giro te lijken en daar geloofde ik toen niet in.
Vreemd dat ik die optie nu wel overweeg... Mss ging ik nooit uit van winst voor Ganna, maar zie ik Alaflip wel die eerste etappe binnenhalen.
Gezien er zo'n 6tal pure sprintkansen zijn, waar Jakobsen mss wel eentje wint en een paar keer top 3 kan rijden denk ik dat Jakobsen dan meer een zekerheid is qua punten.
Ik heb momenteel zelf alaphilipe maar ik ben ook nog aan het twijfelen over Pedersen en Jakobsen.