Alle transfers in de 1e week zijn paniektransfers. goeie koereur wel dieje Powless maar om nu te zeggen dat hij een transfer waard gaat zijn op het einde van de rit tegenover Alaphillipe.. voor hetzelfde geld gaat Julian in de 1e bergrit mee in de vlucht en pakt de bollen over.
Correct volgens mij, een dure uitvaller zoals Mas of Carapaz zou ik wel vrij snel vervangen, maar Flip vervangen lijkt me toch wat voorbarig. Hij zal zijn 'moment de gloire' in deze Tour nog wel gaan beleven, of hij gaat het alleszins zeker nog proberen.
Ik vond mijne wissel van carapaz naar a yates al paniekerig, dit lijkt mij toch iets te paniekerig maar met wat geluk heeft hij 2 weken de bollen en heb je die 150 punten toch.
Ik heb dat gisteren al gedaan, gratis gele punten en rijdt wsl top 10 zelfs als luxeknecht als je UAE als ploeg bekijkt. Powless komt er pas in als hij stevig in de bollen staat, daar kan je nu nog niks zinnigs over zeggen imo. Ik wissel ook een renner die op dag 1 uitvalt die dus met zekerheid niets meer opbrengt, met flipke kan dat ook nog steeds verkeerd uitpakken want dan zou iedereen nu ook massaal vdp moeten wisselen.
De komende 2 dagen zijn er maar 2 van 4de categorie, en de dag erna zal Powless wel mee zijn om punten te pakken op de Soudet. Als hij ook de dag erna nog iets kan sprokklen zit hij al minstens tot de Puy de Dome in de bollen. Dat zijn flink wat punten, dis ik Alaphilippe niet meer zie rapen.
Alle transfers in de 1e week zijn paniektransfers. goeie koereur wel dieje Powless maar om nu te zeggen dat hij een transfer waard gaat zijn op het einde van de rit tegenover Alaphillipe.. voor hetzelfde geld gaat Julian in de 1e bergrit mee in de vlucht en pakt de bollen over.
Ik vond mijne wissel van carapaz naar a yates al paniekerig, dit lijkt mij toch iets te paniekerig maar met wat geluk heeft hij 2 weken de bollen en heb je die 150 punten toch.
Slimme transfer. Op Julian zou ik niet veel meer rekenen. En misschien rijdt Powless wel heel de tour met de bollen rond.