Momenteel heb ik ze beide in mijn team. Als ik zou kiezen tussen de twee, zou ik voor Bardet kiezen aangezien die al vaker heeft bewezen een grote ronde aan te kunnen en dit jaar ook al zijn goede vorm liet zien.Rodriguez die bleef vechten in de Vuelta ondanks zijn zware valpartijen en schaafwondes is een beeld dat me ook wel is bijgebleven. Zonder tegenslag rijdt die ook wel top 3 jongerenklassement. Helaas was hij dit jaar nog niet super consistent (of misschien gelukkig zodat hij niet echt opvalt).
Beide dus vrij vergelijkbaar potentieel vind ik, maar omdat Bardet duidelijk de kopman is in tegenstelling tot bij INEOS, zou ik voor hem kiezen.
Absoluut. Als Spaans kampioen in Spanje zal hij zich zeker willen laten zien.En wie weet bepaalt dat meteen de rolverdeling binnen de ploeg voor de rest van de tour.
Schat ze even hoog in maar Rodriguez scoort ook in jongerenklassement. Ook team INEOS dus die willen ook wel iets forceren.
Lastig deze, zijn 2 die ik zou overwegen, maar ik heb toch voor skjelmose en een 8m gekozen..
Momenteel heb ik ze beide in mijn team. Als ik zou kiezen tussen de twee, zou ik voor Bardet kiezen aangezien die al vaker heeft bewezen een grote ronde aan te kunnen en dit jaar ook al zijn goede vorm liet zien. Rodriguez die bleef vechten in de Vuelta ondanks zijn zware valpartijen en schaafwondes is een beeld dat me ook wel is bijgebleven. Zonder tegenslag rijdt die ook wel top 3 jongerenklassement. Helaas was hij dit jaar nog niet super consistent (of misschien gelukkig zodat hij niet echt opvalt).
Beide dus vrij vergelijkbaar potentieel vind ik, maar omdat Bardet duidelijk de kopman is in tegenstelling tot bij INEOS, zou ik voor hem kiezen.
Ik zou ze enkel overwogen hebben als ze een miljoentje goedkoper waren geweest, maar als ik toch zou moeten kiezen, doe dan maar Rodriguez.