6 miljoen staan mooie namen tussen. Ik heb nu bilbao, skjelmose en ciccone. Martin Is een hoofdbreker wel. Had hem opgeschreven al maar 6M doet me toch twijfelen. Voor 5M was ik meer overtuigd.
Het is maar de vraag hoeveel vrijheid hij zal krijgen, maar hij heeft wel genoeg status om de eerste ritten te doen wat hij wil. Voor het verdere verloop zal het eevan afhangen welke pionnen aan de selectie toegevoegd zullen worden. Maar 6m is zeker niet duur vind ik. Anderzijds zou ik een 7 zoals landa net te veel vinden.
Hij gaat normaal voor ritzeges gaan en niet voor het klassement, dat hem dat nu interessanter maakt of juist niet moet ik nog even over nadenken
Het is maar de vraag hoeveel vrijheid hij zal krijgen, maar hij heeft wel genoeg status om de eerste ritten te doen wat hij wil. Voor het verdere verloop zal het eevan afhangen welke pionnen aan de selectie toegevoegd zullen worden. Maar 6m is zeker niet duur vind ik. Anderzijds zou ik een 7 zoals landa net te veel vinden.
Lijkt me wel een heel goede optie idd, die gaat gegarandeerd scoren in het baskenland trouwens. Mss al op dag 1 in Bilbao
landa kopman binnen ploeg maar is wel interessant vr start gedreven