Ik begrijp jouw frustratie volledig.. Zelfde geval bij mij met Bilbao(op de bank) gisteren; ik blijf mezelf voorhouden dat die keuze te verantwoorden was en dat de klassementsmannen niet zouden mee mogen in de vlucht en zodus hoogstens een plek tussen 15 en 25 zouden kunnen behalen...
Ook de keuze tussen Bauhaus en Aranburu viel bij mij verkeerd.Aranburu sprint nooit mee in massasprints en heeft in de lastige sprints ook te weinig gescoord. Ik hoop dat hij vanuit de vlucht nog eens kan scoren en misschien sprint hij op het einde van de Tour (als er minder sprinters overblijven) toch nog eens mee.
Bauhaus wordt nu blijkbaar voor 5M de 'kleine Milan'(Giro) van de Tour.
Het is me echt wel een raadsel waarom je Traeen (blessure ellenboog, niets van verwachten) en Boivin (geraakt geen berg over, en er waren bergen vandaag) opgesteld hebt.
Zijn toch zure punten om te laten liggen. Afhankelijk van je kopman kon je zelfs dicht bij de dagzege komen.
Ik had gisteren ook mijn 3 klassementsmannen Bilbao, Hindley en Rodriguez gebankt, omdat die 'normaal' niet zouden mee mogen gaan in de vlucht...
Bilbao is de betere van zijn kopman Landa op dit moment en hinkte gistermorgen al tegen de Top 10 aan.
Skjelmose, VDP, Van Aert, Aranburu, Strong en de klimmers Gregaard en Berthet (die al eerder mee waren in de vlucht) had ik gisteren wel opgesteld voor de vlucht.
Renners die al tijd hadden verloren zoals O'Connor en Skjelmose zou ik gisteren nooit banken, maar een Bilbao had ik nooit verwacht..
Spijtig van zijn 100 bankpunten, maar anderzijds zal hij wel een man voor AK top 10 zijn nu, denk ik.
Idem hier, Bilbao op de bank want "die gingen ze toch nooit laten gaan in de vlucht".
Dag voor de start van de Tour Bauhaus nog snel vervangen door Wright. Tot nu toe de tour van (zelf veroorzaakte) frustratie hier.
Ik 😞
Pijnlijk. Al snap ik niet dat je boivin en traeen opstelt ten koste van je hele bank.
Het is me echt wel een raadsel waarom je Traeen (blessure ellenboog, niets van verwachten) en Boivin (geraakt geen berg over, en er waren bergen vandaag) opgesteld hebt.
Zijn toch zure punten om te laten liggen. Afhankelijk van je kopman kon je zelfs dicht bij de dagzege komen.
Record niet, want ken er met bilbao op de bank..(ik niet, had ik hem maar).