Had zelf ook Strong op de bus eerste etappe, 11 punten dus. En ja, ik weet wat die kan, daarom dat ik hem in mijn team heb. Ik heb gewoon geen pure sprinters in mijn team en wist dat buspunten bij dit soort etappes mogelijk waren. De gok was toen tussen Strong en Gregaard (had bijna de bollen).
Sorry, maar ofwel heb je zo'n sterk team in de breedte, dat t eigenlijk niet erg/normaal is dat je buspunten scoort. Maar met dit budget lijkt me dat redelijk onmogelijk.
Ofwel maak je koerstactisch niet de beste beslissingen en dan moet je daar mee leren leven.
Wees tevreden dat je er maar 4 op je bus moet zetten.
Nee hoor, daar moet je keuzes maken en als je moet kiezen tussen a. Yates en skjelmose voor je laatste plekje is dit vooraf gezien wel de beste beslissing. Heb er dus geen spijt van ;)
Denk niet dat er grotere pipos zijn om vandaag een bardet op de bank te zetten. Strong altijd inlaten is de light versie van alaphilipe met een betere spurt.
Snap ni da je hier een sprintfinish kan verwachten + was enorm voorspelbaar dat er een groep van max 30 man ging bovenkomen waarvan bardet zeker niet de slechtste punch heeft (bewezen dat hij graag meespurt, zoals bv in de ronde van Romandië, etappe 1,2 en in Catalunya). Misschien Hindley, Teuns, Pogaçar, gaudu en yatesen maar voor de rest bekan niemand echt sneller dan bardet van de AK mannen.
Had zelf ook Strong op de bus eerste etappe, 11 punten dus. En ja, ik weet wat die kan, daarom dat ik hem in mijn team heb. Ik heb gewoon geen pure sprinters in mijn team en wist dat buspunten bij dit soort etappes mogelijk waren. De gok was toen tussen Strong en Gregaard (had bijna de bollen).
Weeral zagen over die buspunten.
Sorry, maar ofwel heb je zo'n sterk team in de breedte, dat t eigenlijk niet erg/normaal is dat je buspunten scoort. Maar met dit budget lijkt me dat redelijk onmogelijk.
Ofwel maak je koerstactisch niet de beste beslissingen en dan moet je daar mee leren leven.
Wees tevreden dat je er maar 4 op je bus moet zetten.
Denk niet dat er grotere pipos zijn om vandaag een bardet op de bank te zetten. Strong altijd inlaten is de light versie van alaphilipe met een betere spurt.