Heb voor rest wva, philipsen, aranburu, girmay, strong, skjelmose, carlos rodriguez, pogi, vingegaard, hindley, bilbao & champoussin, wat denken jullie?
Zoals er altijd wordt gezeg over de kopman: niet proberen veruit te denken en een gokje doen. Ovee het bus is +/- hetzelfde. Wie uit je renners heeft de meest percentage kans om niet te scoren. Volgens mij is dat Champoussin of Strong (maar die heeft al getoond dat hij wel scoort).
Altijd een kans dat je heel veel punten in de bus achterlaat als hij de juiste ontsnapping neemt maar in de meeste koers scenarios denk ik dat Champoussin het meest weinig punten scoort.
Champoussin in de bus
Zoals er altijd wordt gezeg over de kopman: niet proberen veruit te denken en een gokje doen. Ovee het bus is +/- hetzelfde. Wie uit je renners heeft de meest percentage kans om niet te scoren. Volgens mij is dat Champoussin of Strong (maar die heeft al getoond dat hij wel scoort).
Altijd een kans dat je heel veel punten in de bus achterlaat als hij de juiste ontsnapping neemt maar in de meeste koers scenarios denk ik dat Champoussin het meest weinig punten scoort.
Vandaar mijn keuze naar Champoussin.
Maar hé, het blijft jouw keuze so... don't shoot the messenger als hij toch hoog scoort morgen 😅
Ik zou ze allemaal in het team zetten 😅
Kanshebbers voor de bank naar mijn mening: Hindley, bilbao, carlos rodriguez, aranburu (en champoussin/ciccone natuurlijk)