Ik heb de vraag al een stuk of 100 keer zien passeren. In de comments, in de kranten en op BBC News. Er zijn al debatten over gevoerd in het parlement, in de rechtbank en in De Afspraak. Desondanks is het conflict der conflicten nog steeds niet beslecht... Daarom deze poll, zodat we als democratisch forum deze discussie kunnen beƫindigen en zodat iedereen verder kan met zijn leven, zonder de vraagtekens die tot op de dag van vandaag voor twijfel en angst zorgen.
WIE VAN DE 2 ZAL DE MEESTE PUNTEN OPLEVEREN?
Ciccone
Skjelmose
"Ik kan niet kiezen en wil gewoon de percentages zien"
Ciccone heeft al volmondig gezegd dat hij alleen voor de bergtrui gaat. Hier gaat hij dus vooral in de vluchten zitten van de zware klimritten. De vraag is natuurlijk of hij op het einde van de ritten nog genoeg over heeft om de rit zelf te winnen of zich laat inlopen door het peleton keer op keer.
Skjelmose zal wel voor het AK gaan, maar de vraag blijft natuurlijk of hij zijn niveau 3 weken lang kan aanhouden na al een paar weken te pieken. Meerdere kenners/preview schrijvers denken dat het hem niet zal lukken om zijn niveau aan te houden en top 10 te eindigen. Dit is gewoon een 50/50 gok zou ik zeggen