Vrijdag mijn kopman aangepast voor het weekend naar Remco, opgeslagen en nu zie ik dat mijn kopman van de rit ervoor nog actief staat voor het weekend.. 🥲
Ik ga zelf nog even wachten tot Thomas er de brui aan geeft. Dat lijkt niet meer lang te gaan duren en dat levert meer budget. 2 transfers is echt niet veel eh...
Groves is toch de enige constante deze vuelta, de rest mist een deftige trein om bijna altijd goed gepositioneerd te zitten. Jammer dat ik groves om budgettaire redenen niet genomen heb in scorito, met die dubbele kopman punten is dat daar een must have daar heb ik te weinig rekening mee gehouden.
Groves zag er eergisteren goed uit. De laatste rechte lijn loopt wel een paar % op dus mss is Coquard een betere optie, of Vdb? Anderzijds bolde coquard gisteren 2 minuten later binnen dan de rest, dus mss gevallen of niet fit of ...
Ik zou zeker nog wachten. Hij kan er nog door komen en strijden voor top 5. Of hij kan zijn klassement opgeven en voor ritten gaan net zoals Carapaz vorig jaar.
Een oproep aan iedereen die meedoet in ons peloton. Graag verder spelen tot de laatste dag. In het peloton spelen we als team, dus laat je team niet in de steek. Bij vragen en tranferstress zal je hier zeker op genoeg hulp kunnen rekenen. 314 punten voor de 1ste speeldag is een schitterend resultaat om mee te beginnen.
@charles Leirman en @gitte arnols, kunnen jullie aub een ploeg opstellen aub? jullie hebben beide 0 punten gescoord dit weekend, waardoor het gemiddelde van ons peloton naar beneden gaat.
Weerom koersvervalsing voor de managers, rit 1 en 2 was ook al een grap...
Vrijdag mijn kopman aangepast voor het weekend naar Remco, opgeslagen en nu zie ik dat mijn kopman van de rit ervoor nog actief staat voor het weekend.. 🥲
Wie zou ik halen ipv arendsman? Heb 3M nog op overschot dus kan iedereen nog nemen die ik wil.
Dacht aan Cian / Mas / Landa?
Tips ?
Arensman er ook al uit... olé... blijft er nog iemand over? ...
Kopman vrijdag: Molano of Groves?
Haakse bocht op +-250 m van de finish. Positionering vs intrinsiek snel? Vdb zal allicht wat rustiger aan doen in die bocht na de vorige keer.
Zo, wat een kopgroep. Het lijkt wel een peloton waar de kopmannen gelost zijn.
wie kopman morgen?
kopman rit 6
GC-man
Soler
Buitrago
Rubio
Wie voor coquard? Heb 18 milj
Goossens en Coquard out. Mijn sprintploeg in de Gouden Vuelta onthoofd. Ik gooi de handdoek.
Dan denk je een sterk sprint team te hebben met Coquard, Dainese, Govekar en Marijn vdB.....
Ow boy hopelijk komt er nog wat licht in de duisternis want ik sta zowel in hln als in scorito beschamend laag 😂.
vandaag Groves/Molano als kopman?
Dat spel trekt toch op niets.
Rit 1 en 2 samen als speeldag 1.
Speeldag 2 kopman groves, maar dat is al rit 3....
Zou ik voor de volgende bergrit thomas out en mas inbrengen of nog de volgende bergetappe afwachten?
Wie kopman vandaag?
kopman ettappe 3
Roglic
Vingegaard
Evenepoel
Ayuso
Waarom krijg ik geen punten te zien van rit 2?
Een oproep aan iedereen die meedoet in ons peloton. Graag verder spelen tot de laatste dag. In het peloton spelen we als team, dus laat je team niet in de steek. Bij vragen en tranferstress zal je hier zeker op genoeg hulp kunnen rekenen. 314 punten voor de 1ste speeldag is een schitterend resultaat om mee te beginnen.
@charles Leirman en @gitte arnols, kunnen jullie aub een ploeg opstellen aub? jullie hebben beide 0 punten gescoord dit weekend, waardoor het gemiddelde van ons peloton naar beneden gaat.
Ja lap, Onley al out 🤨.
Succes allemaal.
Wat een zonde van De Plus. ðŸ˜