Zonder vdpoel en flip kan je indd een uitgebreider team maken.. maar dan heb je veel b garnituur, en transfergericht heb je dan ook een probleem. Als je een hindley mas carapaz enz moet inbrengen..
Pidcock zou ik toch niet aandurven
Toch redelijk duur gokje
Kan presteren, maar als hij zal knechtten voor bernal rodriguez martinez heb je er nx aan en komt hij zelf niet eens top 5 bij jongeren..
Vorig jaar was hij 2de jongeren op een uur? Zie ik deze keer alvast niet gebeuren.. pidcock zal volgend jaar zijn programma beter wat inkorten.. hij wil teveel.
Interessant, maar toch een bedenking. Hierbij zijn de klassementspunten bijgeteld. Het lijkt mij dus het ideale team op het einde van de Tour. Je zou dus perfect punten kunnen sprokkelen met een paar sprinters, die je dan inwisselt voor klassementsmannen voor de eindafrekening.
De winnaar van de giromanager had ook enkel Groves, Milan en Pedersen als sprinters. Voor de rest enkel klimmers en klassementrenners.
En de winnaar van de tourmanager 2021? Geen enkele sprinter. 0,0.
Meer en meer krijg ik het gevoel dat sprinters selecteren een waste-of-money is. Buiten dan de grootste kanshebbers op groen. Toch zolang het huidige puntensysteem zo blijft.
Zonder vdpoel en flip kan je indd een uitgebreider team maken.. maar dan heb je veel b garnituur, en transfergericht heb je dan ook een probleem. Als je een hindley mas carapaz enz moet inbrengen..
Pidcock zou ik toch niet aandurven
Toch redelijk duur gokje
Kan presteren, maar als hij zal knechtten voor bernal rodriguez martinez heb je er nx aan en komt hij zelf niet eens top 5 bij jongeren..
Vorig jaar was hij 2de jongeren op een uur? Zie ik deze keer alvast niet gebeuren.. pidcock zal volgend jaar zijn programma beter wat inkorten.. hij wil teveel.
Ik denk wel dat je 1 of zelfs 2 renners van het rijtje Mas / O'Connor / Hindley / Gaudu / Carapaz / Yates / Landa / Martinez gaat nodig hebben.