Ik heb 12 zelfde renners, maar ik volg Robin en JoRo (hieronder) met nog beter een AK-man van 7M extra te nemen ipv Bauhaus en Teuns.
Jouw 3 grote sprinters +nog een kleintje van 3M lijken me te volstaan als snelle mannen. Of denken jullie dat je nog een extra sprinter van 4 of 5M nodig hebt?
Als je bijvoorbeeld 2 mannen van 8M (Mas, Gaudu, Hindley Carapaz,..)voor AK Top 10 wil inbrengen en dan nog 1 van 7M (vb. O'Connor) en nog een 6M man zoals Meintjes of Martin; dan heb je zelfs al 33 miljoen nodig, dat zal heel moeilijk zijn volgens mij. Daarom opteer ik ervoor een dure AK-man extra te nemen van in t begin ipv een klimmer of een extra sprinter. Afwachten of dit de beste strategie zal zijn...
Nog niet veel op 't forum gezeten voor de tour, maar eerste keer dat ik Dinham zie. Hopelijk voor jou en mij een goede keuze! Ziet er mij een sterke ploeg uit! Zelf durf ik niet voor Teuns te kiezen, al had ik hem er wel graag bijgehad.
Misschien, misschien ook niet. Hij heeft nog niet veel laten zien dit jaar. Ik denk dat je meer gaat hebben aan Woods of Van Gils. Maar voor 5M kan je wel een gokje wagen op Teuns.
Heb echt bijna hetzelfde team 13 van de 16 renners heb ik ook hahah, goed team dus! Al twijfel ik wel of je niet een AK te kort komt.
Ik heb net dezelfde verdeling, alleen 4 andere namen
Ik zou nog durven gaan voor Van Gils ipv Teuns
Denk je dat de combo Bauhaus/Teuns meer opbrengt dan Starten met O'connor als extra AK -man gelet op de eindafrekening?
Nog niet veel op 't forum gezeten voor de tour, maar eerste keer dat ik Dinham zie. Hopelijk voor jou en mij een goede keuze! Ziet er mij een sterke ploeg uit! Zelf durf ik niet voor Teuns te kiezen, al had ik hem er wel graag bijgehad.
Meen je dit? Exact hetzelfde als dat van mij haha! Mooi team dus... ik twijfel nog tussen jakobsen + 2m en groenewegen + tejada.