Champoussin heeft eigenlijk nog niet laten zien maar Arkea heeft altijd wel een mannetje mee in de ontsnapping. Gregaard eindigd gisteren 38, das samen met O'Connor en voor Ciccone, Teuns en Woods en toonde op de Puy de Dome dat hij kan klimmen.Zimmerman... in vorm, sterk in een vlucht, 13de op de Colombier, ....Dat zijn de 3 keuzes voor mij. Ik moet er eentje op de bus zetten (want van Dinham verwacht ik niets, of is dat nu een ander verhaal zonder Bardet?). Ik krijg het niet over mijn hart om een WVA, O'Connor of Landa te bussen voor die gasten...
Champoussin heeft eigenlijk nog niet laten zien maar Arkea heeft altijd wel een mannetje mee in de ontsnapping. Gregaard eindigd gisteren 38, das samen met O'Connor en voor Ciccone, Teuns en Woods en toonde op de Puy de Dome dat hij kan klimmen. Zimmerman... in vorm, sterk in een vlucht, 13de op de Colombier, .... Dat zijn de 3 keuzes voor mij. Ik moet er eentje op de bus zetten (want van Dinham verwacht ik niets, of is dat nu een ander verhaal zonder Bardet?). Ik krijg het niet over mijn hart om een WVA, O'Connor of Landa te bussen voor die gasten...