omdat iedereen deze toch zoekt...
(hoogstwaarschijnlijk) lead-out mannen
van poppel 5mlj
morkov 4mlj
waerenskjold 4mlj
bol 4mlj
teunissen 4mlj
mezgec 4mlj
allegaert 3mlj
kirch 3mlj
mannen die waarschijnlijk zelf mogen sprinten
sagan 5mlj
meeus 5mlj (indien bennet niet zou starten)
wright 5mlj (zal die meesprinten?)
zingle 4mlj
(nog wachten op de selectie van arkea)
hofstetter 5mlj
mozzato 4mlj
mclay 4mlj
biermans en capiot 3mlj
Voeg gerust nog renners toe als ik er heb gemist.
Van dat lijstje is toch zeker sagan het meest intressant. Arkeas mss ook, als ze niet met 2/3 sprinters afkomen..
Wie ik ook zeker intressant vind voor 5m, maar denk niet dat hij rijd.. trentin.. smijt zich er ook vaak tussen..
Ik zelf zal sowieso alleen met wout/phillipsen/pedersen, kan hoogstens nog een aanvuller van 3m doen, dus dat even bekijken.. mss th debuyst overwegen.. aangezien ewan vaak de grond in ligt..
Guarnieri en debuyst (3m) zijn toegevoegd. Ik weet niet wie laatste man is maar debuyst rijdt de laatste tijd goed rond.
Bij DSM zal er wellicht ook nog een jonge goedkope snelle man bijkomen op de startlijst als leadout van Welsford en misschien zal hij af en toe eens zijn eigen kans mogen gaan.
Vb. Mayrhofer(4M), Van Uden (4M) of Tobias Lund Andresen (3M)
Afwachten naar hun definitieve selectie..
Mmmm McLay, die was me ontgaan. Zou die iets pakken?
Dekker van Arkea kost maar 3M, maar staat voorlopig ook niet op startlijst en rijdt weinig koersen uit...
Je zou Sénéchal (4m) nog kunnen toevoegen. Die sprint wel eens voor top 10 wanneer Jakobsen eraf is. Of het een interessante pick is laat ik in het midden.
Zingle lijkt me eerder lead-out man voor Coquard te gaan worden, dus buiten een Arkea gaan er gewoon geen sprinters zijn van minder dan 5M.