Ik snap niet goed hoe mensen Traeen, Champoussin en Zimmerman als "grootste teleurstelling" kunnen zien.
Hoofd zot laten maken omdat ze hier en daar genoemd werden en dan verwachten dat die 3 miljoeners puntenkanonnen zijn in de eerste week van de tour? Als die allemaal eens mee zijn in de vroege vlucht, moet je met een 2/3miljoener tevreden zijn.
Champoussin eindigt 24ste in een bergrit, vanuit de groep der favorieten, vlak na de topklimmers, met nog 5 resterende vluchters voor hem. Zijn benen lijken me dus oké te zitten om in een vlucht nog wel wat punten te pakken.
Als antwoord op de vraag:
Jakobsen en Skjelmose voor mij, zeker bij die laatste me te veel laten leiden door FOMO.
Girmay spurt zelfs niet meer mee voor de ereplaatsen! Plus Skjelmose en Champoussin, al kunnen die morgen al in de aanval gaan, het is echt wel een lastige rit.
Idd, is er laatste dagen volledig doorgezakt. Er moet iets gebeurd zijn (mindere dag, wat ziekjes,...). Ik denk dat ze bij Trek bewust gekozen hebben om gisteren krachten te sparen, hopen dat Skjelmose goed kan rusten en mikken op vlucht/ritwinsten met Ciccone erbij
De ronde van Zwitserland is niet de tour ,in de Tour rijden ze 5 tot 6 per uur sneller en grote kanjers als tegenstander .Vooral leergeld betalen ,Skjelmose is nog jong.Maar ik had er ook meer van verwacht.
Jakobsen & Bini vooral, Jakobsen heeft verzachtende omstandigheden, Bini ja...
Champoussin & Zimmerman had ik ook al wel meer van verwacht, Champoussin heeft wel al een keer laten zien dat de vorm goed is, nu nog in de goede vlucht geraken
Zimmerman tot hier toe. Jakobsen ook, maar dat kan je als overmacht beschouwen. VDP hoop ik nog vooraan te zien de komende dagen. Ook Champoussin had ik al wat meer van voor verwacht in wat geweest is.
Ik kan me ook niet voorstellen dat VDP op deze manier de tour gaat eindigen. Beste leadout tot nu toe, maar hij moet toch ook nog eens voor eigen succes gaan! #teammatje
Ik snap niet goed hoe mensen Traeen, Champoussin en Zimmerman als "grootste teleurstelling" kunnen zien.
Hoofd zot laten maken omdat ze hier en daar genoemd werden en dan verwachten dat die 3 miljoeners puntenkanonnen zijn in de eerste week van de tour? Als die allemaal eens mee zijn in de vroege vlucht, moet je met een 2/3miljoener tevreden zijn.
Champoussin eindigt 24ste in een bergrit, vanuit de groep der favorieten, vlak na de topklimmers, met nog 5 resterende vluchters voor hem. Zijn benen lijken me dus oké te zitten om in een vlucht nog wel wat punten te pakken.
Als antwoord op de vraag:
Jakobsen en Skjelmose voor mij, zeker bij die laatste me te veel laten leiden door FOMO.
Heel blij dat ik Bini niet in mijn ploeg heb.
Alaphilippe, Izagirre, Aranburu
Nog niet vermeld hier: Le Gac, nog geen enkel puntje. Toch jammer
O'Connor..
Girmay spurt zelfs niet meer mee voor de ereplaatsen! Plus Skjelmose en Champoussin, al kunnen die morgen al in de aanval gaan, het is echt wel een lastige rit.
Ik verwacht ook wel G. Zimmermann morgen eens in de ontsnapping
Zimmerman verwacht ik morgen en donderdag ook
Ben ik de enige die wat teleurgesteld is in Skjelmose.
Ik had er toch wel meer van verwacht. Staat nu op plaatst 28 op 29:16.
Jakobsen & Bini vooral, Jakobsen heeft verzachtende omstandigheden, Bini ja...
Champoussin & Zimmerman had ik ook al wel meer van verwacht, Champoussin heeft wel al een keer laten zien dat de vorm goed is, nu nog in de goede vlucht geraken
Traeen van gils , door valpartij.. van van gils verwacht ik wel wat 2 de week..
Traeen blijft bankje vrees ik deze tour, kan me niet voorstellen dat hij met zijn blessure nog veel kan waarmaken.. mss derde week.
Champoussin ook meer verwacht.. maar die kan zich nog tonen.
Maxime Van Gils. 5mio voor 9 punten na 9 speeldagen waarvan de helft bergritten waren... Gene vette voor een renner die nochtans het voorjaar kleurde.
Girmay met stip, zoals die zich neerplofte in rit 8 op 500 meter van de streep, zucht.
Girmay
Zimmerman, traen, champousin
Zimmerman tot hier toe. Jakobsen ook, maar dat kan je als overmacht beschouwen. VDP hoop ik nog vooraan te zien de komende dagen. Ook Champoussin had ik al wat meer van voor verwacht in wat geweest is.
VDP-Jakobsen-Traeen
Ik geloof wel nog in Matje...
Zimmerman, Jakobsen