Paniek: ik heb hindley nog niet, moet ik vdp er nu al uit doen om hindley erin te zetten of kan ik beter wachten, als hindley morgen nog geel houdt pakt hij nog minstens 20 punten per dag tot aan de puy de dome. Heeft ook al een goede indruk gegeven maar hoe staat hij ervoor tegenover een Gaudu of een van de gebroeders Yates?
Wat denken jullie?
Ik zou ook asap voor Hindley gaan, als hij te duur is kan je voor Buchmann opteren in de lagere prijs categorie
Jij was toch een grote VDP believer op voorhand. En nu schiet je in de paniek. Je kan nog even afwachten volgens mij.
Ik zit met hetzelfde probleem, heb ook de indruk dat Vdp altijd bij Philipsen zal blijven omdat de combinatie werkt. Als Vdp ook maar 1 keer wint gaat dat wel opwegen tegen Hindley die nu al punten begint te pakken? Hindley kan ook goed tijdrijden en is een klassementsrijder.
ik denk dat ik ervoor zal gaan. #achterdefeitenaanhollen
Tja, je kan zeggen dat hindley er fris uit zag aan de meet en het geel zal houden. Of je kan zeggen dat hij te plat is, bijna twee minuten verliest op de Marie B. en door twijfels geanticipeerd had op tijdverlies en dat het hem wonder boven wonder geel opleverde. Vandaag houdt ie hem wsl wel maar zondag??? Anderzijds denk ik dat vdp niet zonder zege(s) naar huis gaat. Ik geloof niet in het verhaal van all-in op Glasgow/unfinished business #b*tchesofWollongong enz.