Ik zou de vraag anders willen stellen. Is het de moeite om hem in te brengen?10ptn elke dag hij in de bollen blijft. Zal ondertss ook nog ptn pakken in ontsnappingen. En op het einde wrs nog top3 voor de bollen. Zou het wel nu doen, want hoe later hoe minder dagptn van de bollen. Wat denken jullie?
Ik ben het ook aan het overwegen. O'Conner eruit voor Powless.
Stel dat Powless nog 5 dagen de bollen heeft en 3de in de bollenstand in Parijs dan brengt hij 100 punten op (zonder de punten in een rit). Dan moet O'Conner al top 10 rijden in Parijs om ook 100 punten te halen.
Pinot zit met behalve een pensioenplan ook met een bollenplan denk ik. In die ritten met >4000 hoogtemeters gaat er wellicht meer strijd zijn om de bollen.
Gall verbaast me voorlopig, maar ja er is nog maar een dikke week gereden...
Ik zou de vraag anders willen stellen. Is het de moeite om hem in te brengen?10ptn elke dag hij in de bollen blijft. Zal ondertss ook nog ptn pakken in ontsnappingen. En op het einde wrs nog top3 voor de bollen. Zou het wel nu doen, want hoe later hoe minder dagptn van de bollen. Wat denken jullie?
In de lastigere bergetappes zie ik Ciccone en Gall en Pinot beter klimmen dan Powless
Pinot zit met behalve een pensioenplan ook met een bollenplan denk ik. In die ritten met >4000 hoogtemeters gaat er wellicht meer strijd zijn om de bollen.
Gall verbaast me voorlopig, maar ja er is nog maar een dikke week gereden...
Tot rit 15 lijkt mij realistisch, hem houden tot het einde van de tdf lijkt mij straf.