Naar 104 gesprongen vandaag. Ik ga dus écht eens moeten nadenken over welke transfers ik moet doen en wanneer 😬. Zijn er zo geen posts over hoe je dat moet doen 🙂.
Ondanks dagresultaten zoals 9k, 11k, 16k en 36k sta ik toch op 851 🙂. Ben wel erg aan het twijfelen wanneer ik mijn eerste transfers ga doen. Wellicht een dubbele voor de rit naar de grand colombier. Hopelijk hebben we dan een zicht op wie goed is.
Mijn dagresultaten zijn eigenlijk zowat dezelfde als van jou en sta ook na vandaag op 143. (Zal in punten niet zoveel schelen wss).
Wss omdat we teams hebben die consistent in iedere etappe bovengemiddeld scoren terwijl er velen vooral op klim -of sprintteams hebben gegokt en die halen maar punten in de helft van de etappes.
Ik zie dat jij meer AK-mannen hebt. Skjelmose ziet er voorlopig wel niet zo goed uit. De juiste transfers zullen straks wellicht de doorslag geven..denk ik.
Ik denk het ook. Al wil ik skjelmose er niet uithalen omdat hij ergens toch wel de gretigheid toont om een rit te winnen. Misschien zelfs al dinsdag ...
Momenteel plek 103, sinds de 5de etappe niet buiten de top 300 geweest. Benieuwd hoe lang ik dit kan volhouden. Al volop aan transferstrategie bezig, want zal niet eenvoudig worden.
Ja, voorlopig scoor ik echt goed, veel beter dan verwacht. Maar heb echt amper marge om doordachte transfers te doen, mede doordat ik amper sprinters heb (Philipsen, Pedersen, Van Aert, Bauhaus). Heb dus amper budget om iets vrij te krijgen. Zal vooral van Van Aert moeten komen en een Skjelmose bv.
Naar 104 gesprongen vandaag. Ik ga dus écht eens moeten nadenken over welke transfers ik moet doen en wanneer 😬. Zijn er zo geen posts over hoe je dat moet doen 🙂.
48e met nog 3 transfers over.
2.832
Ondanks dagresultaten zoals 9k, 11k, 16k en 36k sta ik toch op 851 🙂. Ben wel erg aan het twijfelen wanneer ik mijn eerste transfers ga doen. Wellicht een dubbele voor de rit naar de grand colombier. Hopelijk hebben we dan een zicht op wie goed is.
+/-2070, net Jakobsen<>Rodriguez gedaan
Ik heb mijn plaats niet op dit forum... Sta pas 18401e 🤣
2335
Momenteel plek 103, sinds de 5de etappe niet buiten de top 300 geweest. Benieuwd hoe lang ik dit kan volhouden. Al volop aan transferstrategie bezig, want zal niet eenvoudig worden.
1671
4112
5000e... niet veel aan toe te voegen.😅
2448
Gezakt van 151 naar 191 vandaag.
Nog niet buiten de top 350 geweest.
Mn beste resultaat tot dusver in de wielermanager, dus uiteraard heel erg tevreden.
Mn team: (voorlopig zonder transfers)
(Vandaag helaas eerste buspunten, maar kan gebeuren)
Ik sta op plaats 1534
Dankzij madsie ;)? Ik sta 4800