Ik zie voor 4M een andere, gelijkaardige renner die het dit jaar misschien eindelijk kan waarmaken: Alex de Spanjaard. Goed in vorm, kan meesprinten bergop en al eens een serieus klimmetje verteren.
Aha is hij bask.. intressant :p zou ik hem toch nog 1 keer overwegen :p dan is sws strong het slachtoffer.. en dat wil ik niet ;p allebei is teveel van het goeie.. denk dat strong echt goeie tour gaat rijden.
Beetje duur 6miljoen.. bij fdj zijn ze wel gekend dat ze aan de leiband van gaudu mogen hangen.. geef dan veel liever 5m uit aan type teuns die achter niemand moet kijken..
Hij werd vorig jaar als knecht toch ook al 10e in het AK, heeft inderdaad wel maar 2x in de vroege vlucht gezeten, maar 1 van die 2x leverde toch een 2e plek op.
Ik zie voor 4M een andere, gelijkaardige renner die het dit jaar misschien eindelijk kan waarmaken: Alex de Spanjaard. Goed in vorm, kan meesprinten bergop en al eens een serieus klimmetje verteren.
Moet werken voor Gaudu.
Er zijn wel 30 must have's. Eindelijk moeten er eens hartverscheurende keuzes gemaakt worden :D
Beetje duur 6miljoen.. bij fdj zijn ze wel gekend dat ze aan de leiband van gaudu mogen hangen.. geef dan veel liever 5m uit aan type teuns die achter niemand moet kijken..