Ola meeus vind ik wel heel intressant, .. zal hier wel heel belangrijk worden mooie 2 miljoentjes te vinden.. middenveld krimpt weg :p ga th voor 4 sprinters wout phillipsen pedersen en meeus..
Ok, maar een andere vraag is of Meeus bij de iets lastigere etappes zal kunnen meesprinten voor de zege? Zijn vorm is wel ok volgens mij, maar ik blijf bij hem twijfelen omdat hij al meerdere keren in mijn team heeft gestaan de voorbije 'managers' en meestal niets heeft opgebracht. Ik weet het, dit zou niet mogen meespelen😀
Ik weet het, ik zag hem enkele jaren geleden mooie dingen doen op de (weliswaar) bultjes van de Brabantse Pijl en dacht direct aan een vaste waarde van hem te maken in de voorjaarsmanager, maar daar heeft hij o.a. door ziekte en blessures de voorbije 2 jaar nog niet veel gepresteerd. Voor de Tour is dat nu natuurlijk een heel ander gegeven als hij een trein meekrijgt voor de sprint. Dus ja, hij maakt wel een goede kans om in mijn team op te nemen.
Nog niets bewezen
Ola meeus vind ik wel heel intressant, .. zal hier wel heel belangrijk worden mooie 2 miljoentjes te vinden.. middenveld krimpt weg :p ga th voor 4 sprinters wout phillipsen pedersen en meeus..
Zonder Bennett kan de bald bastard wel eens een prijsje rijden hier of daar!
denk Konrad, stond ergens iets van op eerste communicatie bora
Zeer interessant.
Verhaaltje Milan.
Heeft Meeus eigenlijk al eens zo'n sterke trein gehad bij Bora ?
No brainer denk ik, goedkope sprinters zoeken we allemaal.
no brainer denk ik
Ik ben niet bang 🙂.
Zal Van Poppel dan lead-out doen voor meeus? In mijn ogen is Van Poppel de betere van de 2 ?
Staat er bij mij in :-)
Geen Bennett???