O'conner gaat er bij mij een dezer dagen uit, denk dat ik met een top 5 klassementsman meer kan verdienen (heb nog een miljoentje op de bank) Ciccone zie ik nog wel een rit kapen, dus voor nu laat ik die staan, maar dit kan nog veranderen afhankelijk van hoe de tour zich ontwikkelt dit weekend.
De wissel Gall --> Girmay was meer om ruimte te krijgen voor toekomstige transfers, en ik denk dat Gall misschien nog wel iets leuks gaat doen
Dus jij zou nog 2/3 ritten afwachten? Ik heb ook 1 mil op de bank dus ik zou vandaag rodriguez voor o connor kunnen doen, maar dat is dan de 2 transfer dat ik zou doen. Zou ik nog afwachten of zou ik o conner er nu al uit doen? Maar voor wie dan rodriguez of gall
Ik persoonlijk wacht nog 1 rit voordat O'Conner eruit gaat (voor of een sterke klimmer of een klassementsman)
In 2 a 3 ritten haal ik van Aert eruit voor een klassementsman. Dan houd ik nog 1 transfer over voor de laatste week. Hier zit een risico in, maar ik wil proberen nog wat puntjes extra te pakken in de bergritten, omdat gisteren desastreus verliep voor me.
Als ik een wat handigere selectie had voor het klassement (ik heb O'Conner, Woods en Skjelmose), dan had ik 2 transfers overgehouden voor de laatste week.
Ik zou misschien gaan voor Simon yates en Rodriguez als je geld over hebt
Simon en Bilbao