Ik zie dit niet als een probleem eerlijk gezegd? UAE is van de gele trui af (Yates zal dit vervelend vinden), dient te koers eventjes niet meer te dragen en kans dat Teuns de TdF gaat winnen is onbestaande.
Pogacar, de meeste goede vluchters gaan nog geen vrijheid krijgen en gezien de zwaarte rijdt pogacar nog wel ergens top 5.
Ik verwacht wel dat ze wout mee in de ontsnapping willen sturen om over de top van de laatste klim te geraken en zo eventueel vingegaard naar de meet te dragen als die wat zou kunnen loskomen van pogacar, maar de kans is reƫel dat ze hem er niet afkrijgen.
Tobias Johanneson
Pogacar, Dylan staat te dicht.Gall ,Flipje, pinot die gaan voor de vlucht ,maar gaat niet tot het einde gaan .Dus Pogi.
Dylan Teuns, kan dit zeker overleven met goede medevluchters + gele trui pakken.
Pogacar. Liefst zou ik Skjelmose of Ciccone zetten, maar die staan nog te dicht in het klassement, dus die gaan nog geen vrijheid krijgen.
Pogacar, de meeste goede vluchters gaan nog geen vrijheid krijgen en gezien de zwaarte rijdt pogacar nog wel ergens top 5.
Ik verwacht wel dat ze wout mee in de ontsnapping willen sturen om over de top van de laatste klim te geraken en zo eventueel vingegaard naar de meet te dragen als die wat zou kunnen loskomen van pogacar, maar de kans is reƫel dat ze hem er niet afkrijgen.
Ik moet de verleiding weerstaan van Gall of Ciccone niet te zetten, zal maar safe op Pogacar spelen.
Gall
Ik zet Pogi. Hij gaat niet winnen maar hij gaat zeker in de top 5 eindigen.
Sws pogi!
Powless!!!
Veilig op Pogacar.