Voelt als een transfer die 1 etappe telaat wordt gedaan. Het zijn 2 zware weken geweest en er gaan nog wel klassementsmannen er tussenuit zakken zoals Pidcock vandaag. Laat transferren is dus niet perse een slechte optie en als van Aert niet uit de tour stapt krijgt hij denk ik minimaal 2 kansen op een ritzege voor etappe 20.
Mijn oordeel: 2 Klassementsmannen erin zetten voor etappe 20.
Ik denk dat je nu best al transfereert. Ok, Wout zal nog heel wat punten pakken maar Bardet nul dus die 2 klimmers scoren sowieso samen meer. Enige andere optie is Bardet nu vervangen door Bilbao en met WVA wachten tot rit 20.
Hangt er enkel van af hoe je er voor staat qua puntentotaal. Als je al eerste staat in uw minicompetitie dan kan je beter defensief wat afwachten, maar als je nog redelijk wat moet goed maken dan kan je ofwel niks doen en sowieso verliezen, of actie ondernemen met kans op winst maar ook met kans op nog verder wegzakken als het verkeerd uitpakt. Ik kies altijd voor de laatste optie want voor mij telt enkel winnen, 2e of 9e interesseert mij echt helemaal niks.
´´Weegt nooit meer op´´ is toch wel overdreven. In de bergetappes is er altijd een kans dat de vlucht voorop blijft en daar zitten de types yates-Rodriguez normaal (alles kan natuurlijk) niet in. Als de vlucht niet voorop blijft, strijden ze nog max. voor de 3de plaats (behoudens een 2de surplace van de grote 2), waarbij er niet 1 uitgesproken favoriet is. WVA kan in principe voor Parijs nog 3 keer podium rijden. Je moet dan voor jezelf uitmaken wat het meeste zal opleveren, en het is goed mogelijk dat dat de klimmersoptie is, maar ik zou daar toch geen al te zekere uitspraken over doen.
Voelt als een transfer die 1 etappe telaat wordt gedaan. Het zijn 2 zware weken geweest en er gaan nog wel klassementsmannen er tussenuit zakken zoals Pidcock vandaag. Laat transferren is dus niet perse een slechte optie en als van Aert niet uit de tour stapt krijgt hij denk ik minimaal 2 kansen op een ritzege voor etappe 20.
Mijn oordeel: 2 Klassementsmannen erin zetten voor etappe 20.
Ik denk dat je nu best al transfereert. Ok, Wout zal nog heel wat punten pakken maar Bardet nul dus die 2 klimmers scoren sowieso samen meer. Enige andere optie is Bardet nu vervangen door Bilbao en met WVA wachten tot rit 20.
Ik zou nu al voor A. Yates + Rodriguez gaan
Voor het klassement nog even wachten en ik zou nooit traeen vervangen