Powless in de vlucht. Die gaat voor het veiligstellen van de bollen mijns inziens.
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
LIVE: discussieer hier mee over etappe 2
LIVE: discussieer hier mee over etappe 2
19 opmerkingen
Opmerkingen (19)
bottom of page
Victor Lafay(4M), de gelukkige dagwinnaar van gisteren, is misschien toch door ons allen over het hoofd gezien om hem in ons team te nemen voor het openingsweekend (en de rest) als dark horse...
Weliswaar moest er dan nog wel veel komen in deze Tour..
Hij was dit jaar 6 de in Waalse Pijl (Pike een beetje gelijkaardig aan Muur van Hoei blijkbaar), maar niemand heeft hem opgepikt...
Gisteren had hij wel serieus wat geluk, want als hij pakwag 19 de was geeindigd in de groep, dan was het heel ander verhaal(nu wel al 35+110 punten voor een 4M-er..)
Ik hoor Lucien Van Impe al mekkeren: dat is toch schandalig dat zo iemand de bollen wint, dat is helemaal geen klimmer, ... :)
Skjelmose uiteindelijk nog gedeklasseerd naar plaats 23.
Stel dat Wout morgen in top 2 eindigt, heeft hij gwn weer dat groen rond zijn schouders. Wa ne coureur toch e
Gewoon heel slecht uitgespeeld door TJV. Je hebt 3 man + de favoriet om de sprint te winnen. Proberen strak tempo te rijden ipv als een gek de vluchters binnenhalen. Vooral Benoot en WVA zelf hebben boter op hun hoofd...
Mijn respect voor Vingegaard vandaag ver achteruit gegaan 📉📉📉. Egoïstisch manekke da gene second op kop kan rijden.
Had ik maar Lafay ipv Izagirre in m'n team 😣, dan had ik vandaag zeker de dagprijs van Sporza... + ik haat late uitvallen
Tja, de bollen. Vooraf moeilijk te voorspellen wie daar voor gaat. Maar het brengt verdorie veel punten op. Zoals Geschke vorig jaar. Al is Powless nog van een ander kaliber.
Powless wordt een interessante naam in de jacht op de bollentrui, als hij heel de Tour zo blijft strijden, dan ga ik hem op het einde van de Tour zeker in m'n team zetten.