Vdp beweert dat hij geen goede benen heeft na een slechte nacht. Ofwel heeft hij daadwerkelijk weer de hele nacht meisjes achtervolgd en zullen een aantal wielermanagers zich straks in de hare krabben, ofwel is dit zoals de pijnlijke onderrug die hem al een aantal monumenten bezorgd heeft en vloekt straks iedereen die hem getransfereerd heeft. Het kan alle kanten op!
Ik van plek 10500 naar plek 5300 gestegen.
Van plek 3800 naar 10818 gegaan. Gaat goed deze tour.🤣
Met Bilbao, Zimmerman en skjelmose 1, 2 en 7. Het mag eens meezitten in de ontsnapping
Neilands 😍
Kunnen de 2 veldrijders het gat dichten? Lijkt me toch onbegonnen werk ...
Daar is Zimmerman, ik heb het gezegd.
Jammer voor de vluchters dat Bilbao mee is.
Peloton zal ze niet zo heel veel ruimte geven.
Nu is eindelijk oconner een keer in de ontsnapping en dan heb ik hem niet.😪😪😖
Geduld loont weer. Gisteren even met de gedachte gespeeld skjelmose te transfereren samen met girmay (had een dubbele wissel nodig).
Vooralsnog geen transfers opgebruikt en daar zijn skjelmose en Bilbao in de kopgroep. I love it when a plan comes together.
O'Connor toch ook wel op de afspraak zoals hij zelf had aangegeven, niet verwacht maar ik ben blij want ik heb hem
daar is zimmerman! al veel voorspeld geweest op het forum dat vandaag zijn dag ging zijn.
Neilands blijft toch ook gaan, al veel geprobeerd
Altijd die reclame op Eurosport😴. Het word tijd dat Sporza live gaat.
Alaphilppe en mohoric tete de la course.Daarachter het groepje pogacar en vingegaard. Wout ziet af,Hij is geen robot dus.
dat gaat hier straks vol met 'welke transfer' posts staan
Koers uit de oude doos ,alles uiteen wat een koers!Hier gaan lijken vallen .On y va!
Man man man... wat een begin
Wat een slagveld...
Skjelmose alvast mee naar voren zoals hij gezegd had,
Vdp beweert dat hij geen goede benen heeft na een slechte nacht. Ofwel heeft hij daadwerkelijk weer de hele nacht meisjes achtervolgd en zullen een aantal wielermanagers zich straks in de hare krabben, ofwel is dit zoals de pijnlijke onderrug die hem al een aantal monumenten bezorgd heeft en vloekt straks iedereen die hem getransfereerd heeft. Het kan alle kanten op!