Home
Blog
Kopman
Forum
Over ons
Contact
More
Ook nog: hebben jullie die pets van Bilbao aan die idiote supporter gezien (op col de la loze geloof ik)?
Zou daar een tijdstraf op staan? Aftrek punten? Of gewoon een boete? Of ziet de jury het door de vingers 🙂?
De renners zijn soms nog braaf. Misschien zouden ze al sneller eens een petske mogen geven (natuurlijk niet a la Bart Wellens met een karatetrap he)
Op hoeveel km van de meet? :D
Geen idee. Binnen de 25 km. Ze hebben het ook bij vive le velo getoond.
In de steile laatste hectometers denk ik te zien dat Pogacar harder 'trekt' aan zijn rechter- dan aan zijn linkerpols. Het zal toch niet...want dan zou hij mss zelfs niet uitrijden. Ben benieuwd naar het eerste interview.
Goed dat ik Bilbao toch al heb ingebracht deze ochtend
ASO, bende randdebielen... Dit is waanzin
Proficiat aan iedereen die Gall heeft.
Pogacar gaat lossen 😪
Zimmerman hangt er nog steeds aan in het peloton. Sterk en wisselvallig figuur toch.
Ik vrees dat de vlucht het gaat halen.
Kan Gall de bollentrui pakken als hij eerst boven komt?
juist ja, Ciccone heeft al punten gepakt vandaag, ik was op het puntenklassement van gisteren aan het kijken 🤦
Gall heeft ook al 10 punten gesprokkeld onderweg vandaag.
Ah ja juist
Wie gaat het halen?
de vlucht
de klassementsmannen
Gregaard en Dinham in de bus. Ze zullen het wel niet uitzingen, zeker 😬.
Gregaard gelukkig nu niet meer, maar Dinham? ...
Opgave Bauhaus!
Pidcock al gelost
Ik heb hem gelukkig vanmiddag eruit getransfereerd.
O'Connor toch mee. Zo gaan er al een aantal tourmanagers vloeken denk ik.
Ik vloek nog niet.. Zoveel man in de kopgroep die momenteel beter klimmen + geen idee of ontsnapping het wel gaat halen vandaag.
Ik had Pidcock erin gedaan🥲
Ook nog: hebben jullie die pets van Bilbao aan die idiote supporter gezien (op col de la loze geloof ik)?
Zou daar een tijdstraf op staan? Aftrek punten? Of gewoon een boete? Of ziet de jury het door de vingers 🙂?
In de steile laatste hectometers denk ik te zien dat Pogacar harder 'trekt' aan zijn rechter- dan aan zijn linkerpols. Het zal toch niet...want dan zou hij mss zelfs niet uitrijden. Ben benieuwd naar het eerste interview.
Goed dat ik Bilbao toch al heb ingebracht deze ochtend
ASO, bende randdebielen... Dit is waanzin
Proficiat aan iedereen die Gall heeft.
Pogacar gaat lossen 😪
Zimmerman hangt er nog steeds aan in het peloton. Sterk en wisselvallig figuur toch.
Ik vrees dat de vlucht het gaat halen.
Kan Gall de bollentrui pakken als hij eerst boven komt?
Wie gaat het halen?
de vlucht
de klassementsmannen
Gregaard en Dinham in de bus. Ze zullen het wel niet uitzingen, zeker 😬.
Opgave Bauhaus!
Pidcock al gelost