Home
Blog
Kopman
Forum
Over ons
Contact
More
Zeer jammer dat Bilbao, Hindley en Rodriguez hun sprint verloren, kon paar punten meer hebben đĨ˛
Idem
Opgave Victor Lafay
Hindley kan niet volgen. Gall op weg nr 7? Zou wel hÊÊl straf zijn.
Wat. Een. Publiek. Die Fransen worden helemaal gek voor hun held Pinot Meer dan voor Pogacar of Vingegaard. Niet normaal, wat een sfeer, hoop zo hard dat hij wint vandaag, ook al zit hij niet in mijn team.
Bergtrui binnen voor ciccione, je zou nu denken na al dat werk van skjelmose, dat ciccione nu rijd voor hem..
Ik heb nog gewacht met transfer...
Straks wint Skjelmose hier nog die rit..
Skjelmose pikt niet aan in peloton dus die gaat de gruppeto zoeken denk ik.
Ciccone mathematisch zeker van de bollentrui
Iemand zicht op de positie van Rodriguez? Is die teruggekeerd?
Zie hem niet direct zitten, maar er zit wel veel volk van Ineos na de UAE en jumbo mannen, dus ik veronderstel dat hij wel in dat peloton zit ...
Ik vrees dat Carlos Rodriguez wel is alles zou kunnen verliezen...
Kuss en Rodriguez. Fuck. Daar gaat het hebben van de top 9 in t eindklassement van de gele trui :(
Die laatste dag in een grote ronde, tis altijd iets.
Ik begin al spijt te krijgen van de transfer Pidcock ->RodrÃguez.
Ciccone zeer actief. Gall niet te zien. Zou hij niet geïnteresseerd zijn in de bollen?
Skjelmose ook ... die zal ongetwijfeld wel een goede uitslag rijden vandaag. Had ik maar gewacht met die transfer voor Bilbao.
Niet dus... Wat een loser.
Skjelmose gaat enkel maar knechten hoor. Verwacht geen hoge uitslag van hem
Weer Vocsnor in de vlucht!
Wat een krachtpatser.
En straks op 20min binnenkomen.
Zou hij nog een gooi willen doen naar de superstrijdlust? đ
Gezien zijn sporadische demarrages in de eerste week en zijn uitspattingen in de laatste week moet dat zeker kunnen.
Zeer jammer dat Bilbao, Hindley en Rodriguez hun sprint verloren, kon paar punten meer hebben đĨ˛
Opgave Victor Lafay
Hindley kan niet volgen. Gall op weg nr 7? Zou wel hÊÊl straf zijn.
Wat. Een. Publiek. Die Fransen worden helemaal gek voor hun held Pinot Meer dan voor Pogacar of Vingegaard. Niet normaal, wat een sfeer, hoop zo hard dat hij wint vandaag, ook al zit hij niet in mijn team.
Bergtrui binnen voor ciccione, je zou nu denken na al dat werk van skjelmose, dat ciccione nu rijd voor hem..
Ciccone mathematisch zeker van de bollentrui
Iemand zicht op de positie van Rodriguez? Is die teruggekeerd?
Ik vrees dat Carlos Rodriguez wel is alles zou kunnen verliezen...
Ciccone zeer actief. Gall niet te zien. Zou hij niet geïnteresseerd zijn in de bollen?
Weer Vocsnor in de vlucht!