Home
Blog
Kopman
Forum
Over ons
Contact
More
Heb het even opgeteld: 418 punten vandaag, niet slecht (1 buspuntje wel met Berthet)
Ik maar 294😬
Ik kom op 405 voor mijn ploeg vandaag. Tenzij er ergens in de top 25 nog een verdwaalde opduikt!
21.
Alaphilippe J.
22.
Jorgenson M.
23.
Benoot T.
24.
Lopez J. P.
25.
Berthet C.
Waar zit diene O'Connor weer?? 🤦♀️
Heb hem ook, triestig geval.. Zo goed in de dauphiné..
20 seconden, valt nog mee uiteindelijk
buchmann erin, hoewel den tour is nog lang :)
Had je die jump van Kuss gezien over dat rooster (9.7 km)? Wauw
Zotte taferelen. Spelen met leven en dood .
Veel twijfelgevallen dat punten gaan pakken vandaag. Woods, Buchman, dan toch Gall.
Wat krijgen we nu
"He didn't have the legs".
Geel: Hindley
Groen: Philipsen
Bollen: Gall
Wit: Pogacar
Pogacar en Vingegaard nu 2 min achterstand op Hindley?
Pak minder na demarage
Inderdaad, had nog maar net deze comment geschreven, toen Vingegaard versnelde
Zit Traeen nog in die kopgroep?
Nee al even niet meer. Is er op de eerste col al afgemoeten. Denk dat die in het peleton zit.
Getwijfeld tussen Gregaard en Berthet op de bus te zetten. Alsnog Berthet 10 minuten voor tijd op de bus gezet voor Gregaard. Hoogstwaarschijnlijk eerste buspunten
Kan je idd wel van uitgaan. Denk niet dat ze teruggepakt worden.
Dan kan je alleen maar hopen dat Gall ook geen bonuspunten geeft.
Amai 35 man waaronder Hindley. Toch straf dat hij die tijd krijgt. Zal in zo een groep niet meer energie verspelen dan in het peloton ...
Traeen mee met een breuk in zijn elleboog. Zeer sterk. Maar wel op mijn bus.
Ja bon, Hindley mee in de vlucht met 2 knechten, wat een situatie voor een 1e bergrit
ALS Jakobsen overleeft vandaag en morgen zie ik hem in etappe 7 ook niet meer winnen toch...
Hangt nu scheef op zijn fiets door zijn verbanden te bloeden. Ik vrees dat hij het niet haalt vandaag.
Heb het even opgeteld: 418 punten vandaag, niet slecht (1 buspuntje wel met Berthet)
Waar zit diene O'Connor weer?? 🤦♀️
Had je die jump van Kuss gezien over dat rooster (9.7 km)? Wauw
Veel twijfelgevallen dat punten gaan pakken vandaag. Woods, Buchman, dan toch Gall.
Wat krijgen we nu
Geel: Hindley
Groen: Philipsen
Bollen: Gall
Wit: Pogacar
Pogacar en Vingegaard nu 2 min achterstand op Hindley?
Zit Traeen nog in die kopgroep?
Getwijfeld tussen Gregaard en Berthet op de bus te zetten. Alsnog Berthet 10 minuten voor tijd op de bus gezet voor Gregaard. Hoogstwaarschijnlijk eerste buspunten
Amai 35 man waaronder Hindley. Toch straf dat hij die tijd krijgt. Zal in zo een groep niet meer energie verspelen dan in het peloton ...
Traeen mee met een breuk in zijn elleboog. Zeer sterk. Maar wel op mijn bus.
Ja bon, Hindley mee in de vlucht met 2 knechten, wat een situatie voor een 1e bergrit
ALS Jakobsen overleeft vandaag en morgen zie ik hem in etappe 7 ook niet meer winnen toch...